Setelah sekian lama isu pembayaran Teater Korupsi Dewan Semandung seolah seperti selesai kerana tidak kedengaran desas desusnya, Khir Rahman memuat naik satu video pendek di Instagram miliknya memberitahu tentang hak pembayaran yang dituntut.

"Assalamulaikum...Hi guys, saya saja nak update yang saya ini telah menerima beberapa janji dan adakalanya dimungkiri. Janji yang terkini adalah saya akan mendapat hak saya pada 26hb september ini.

"So ini peluang yang terakhirlah. So sekiranya saya tak dapat, nantikan next video saya. Assalamualaikum," kata Khir Rahman dalam video pendek tersebut.

Pada video pendek tersebut, Khir turut berharap agar tidak akan timbul sebarang kemudaratan dan semoga urusan tersebut dipermudahkan serta tidak akan ada video susulan.

. Semoga tiada mudarat ..semoga dipermudahkan ..semoga tiada video susulan ? . #22sept #2020 #selasa .

A post shared by KHIR RAHMAN AL BAQI (@kei_ramoss) on


Tidak tahu sama ada kemelut tentang bayaran teater Korupsi Dewan Semandung sudah selesai, namun Khir sebelum ini tidak pernah bercakap tentang bayaran daripada produksi lain selain daripada teater tersebut.

Ditambah lagi dengan komen yang ditinggalkan oleh pelawak yang berasal dari Indonesia, Vicha yang turut berlakon di dalam teater tersebut pada ruangan komen di Instagram Khir.

"Saya punya akhir bulan katanya so kita tunggu juga," tulis Vicha.

Baca: "Bercerita Buruk Manusia Bukan Amalan Saya Tapi..." - Khir Rahman Desak Kak Ogy Lunas Baki Bayaran Teater Korupsi Dewan Semandung!