,
Hiburan

Sering Jadi Target Netizen, Marissa Dania Komen - “Tak Ada Niat Pun Nak Tarik Perhatian…”

Mya Amri
30/09/2024
04:56 MYT
Anak kepada pelakon Abby Abadi, Marrisa Dania Hakim, 19, akui tidak boleh menghalang netizen untuk terus memberikan komen terhadap setiap posting yang dilakukannya di media sosial.

Tak dapat kawal komen netizen

Menurut Marissa, perkara itu sememangnya tidak dapat dikawal sebaliknya dia hanya akan memberikan respon ketika perlu.

“Tak tahulah sebab benda yang datang itu kita tak boleh nak kawal tetapi macam mana cara kita balas dan respon itu yang kita boleh kawal.

“Jadi saya rasa… Tak tahu lah sebab mereka nak buat macam itu jadi kita boleh buat apa? Tak ada niat pun nak tarik perhatian orang,” katanya ketika ditemui Gempak.

Bukan bertujuan tarik perhatian

Dalam pada itu, Marissa juga berkata posting yang dilakukan ibunya juga bukan bertujuan untuk menarik perhatian ramai.

“Posting yang dilakukan juga saja-saja begitu juga dengan mama. Mama pun bukannya dia post dengan tujuan nak cerita, beritahu semua orang.

“Dia post untuk dia tetapi orang yang menganggap benda tu lain. Orang yang terasa dengan posting kita,” ujarnya.

ARTIKEL BERKAITAN:“Saya Tak Ketepikan Mama…” - Marissa Dania Jawab Isu Hubungan Dengan Abby Abadi

ARTIKEL BERKAITAN:Kongsi Kata Sindiran, Marissa Dania Tak Nak Sekat 'Haters' - "Biarkan Satu Atau Dua, Jadi Mereka Boleh..."

ARTIKEL BERKAITAN:Marissa Minta Netizen Jaga Hal Sendiri - "Bersyukurlah Aib Kita Allah Masih Jaga"

ARTIKEL BERKAITAN:Abby Abadi Rancak Kongsi Kata-Kata Semangat Di Instagram, Marissa Dania Tampil Komen: “Taknak Reply WhatsApp Saya Ke Mama?”

ARTIKEL BERKAITAN:Aslam Sahkan Bayi Sulung Bersama Marissa Dania Meninggal Dunia, Maklum Umisya Mazlan Tahu Berita Kehamilan Dari Awal - "Saya Terima Sebagai Ujian"

Terdahulu, nama Marissa menjadi bualan ramai apabila kecoh mengenai keputusan dia bernikah dengan jejaka berstatus suami orang dikenali Ahmad Aslam secara senyap Disember tahun lalu.
Lebih mengejutkan, perkahwinan Marissa dan Aslam didakwa berlangsung ketika isteri pertamanya, Umisya Mazlan sedang berada di Tanah Suci Makkah.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Mereka Sangat Cantik Berdua, Rasa Seperti Tak Patut Cerai” - Abby Abadi Bukan Penyibuk Hal Fazura Fattah, Hanya Sekadar Luahan Perasaan

gempak
30/09/2024
03:55 MYT
Pelakon, Abby Abadi menafikan dakwaan sengaja menarik perhatian atau ‘menunggang’ isu rumah tangga pasangan selebriti, Fazura dan Fattah Amin.
Hiburan

Dikecam Promosi Produk Guna Gambar ‘Blur’ Pasangan Selebriti Nak Cerai, Fizi Ali Tampil Mohon Maaf - “Saya Dah Pulangkan Balik Semua Bayaran…”

gempak
29/09/2024
01:55 MYT
Gara-gara mempromosikan produk menggunakan gambar pasangan selebriti bakal bercerai, penyampai radio Fizi Ali menerima kecaman di Instagram miliknya.
Hiburan

“Saya Tak Ketepikan Mama…” - Marissa Dania Jawab Isu Hubungan Dengan Abby Abadi

gempak
28/09/2024
07:55 MYT
Anak kepada pelakon Abby Abadi, Marrisa Dania Hakim, 19, menegaskan dia tidak pernah mengenepikan ibunya susulan dakwaan merahsiakan berita kematian bayi sulungnya pada Ogos lalu.
Hiburan

‘Memerang’ Didakwa Tidak Sesuai Dengan Usia, Ayda Jebat Terima Kritikan Secara Terbuka - “Ini Identiti Saya..”

gempak
28/09/2024
00:55 MYT
Penyanyi dan pelakon, Ayda Jebat enggan mengambil pusing mengenai kritikan segelintir netizen yang menganggap lagu terbaharunya berjudul ‘Memerang’ tidak bersesuian dengan usia serta statusnya yang kini ibu kepada dua cahaya mata.
Hiburan

Kongsi Video AI Peluk Arwah Bapa, Netizen Sebak Kenang Nasib Fazura - "Tenangkan Dirimu..."

gempak
27/09/2024
01:55 MYT
Pelakon Fazura berkongsi memuat naik video Artificial Intelligence (AI) memaparkan dirinya seakan-akan sedang memeluk arwah bapanya.
BorakSeeni