Image: theasianparentcommunity

Ramai merungut berat badan bertambah sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dijalankan maklumlah…tak dapat pergi ke mana-mana.

Aktiviti harian pun terhad…Selain ‘Work From Home’ dan layan anak-anak menghadiri kelas PdPR, kita hanya makan dan tidur sampai tak terfikir nak bersenam.

Lagi pula, sepanjang PKP macam-macam pula idea masakan timbul, jadi layankan je lah sebab bosan duduk di rumah, lebih-lebih lagi pada hujung minggu!

Kalau korang mengalami situasi di atas, jangan risau jom dapatkan balik berat badan ideal dengan Kitsui Coffee Xslim Shapez!


Image: rapi.com.my

Kepada penggemar kopi tak perlu risau lagi dah selepas ini sebab minum kopi pun dah boleh kurus dan sihat lepas ni.

Minuman protein tinggi serat khas ini membantu menurunkan berat badan disamping menjaga kesihatan tubuh.

Paling penting, ianya mendapat kelulusan KKM dan merupakan antara jenama yang dipercayai oleh orang ramai.

Menariknya minuman Kitsui Coffee Xslim Shapez ini dapat membantu mengawal rasa lapar, keinginan untuk makan, memberi rasa kenyang yang lebih lama serta bagus untuk mengawal berat badan.

Tambah-tambah lagi hanya 29 kalori yang terkandung dalam satu sachet Kitsui Coffee Xslim Shapez ni tau.

Jangan risau kalau korang ada dagu berlapis atau peha dan lengan yang berlemak kerana ramuan dalam Kitsui Coffee Xslim Shapez ini menggunakan Green Coffee yang berkualiti tinggi yang dapat meningkatkan kadar metabolisme badan dan mampu membakar lemak dengan lebih cepat!

Bila berat badan dah semakin kurang, masalah berdengkur pun hilang tau!

Haaa…lagi satu walaupun Kitsui Coffee Xslim Shapez mampu mengurangkan selera makan, tetapi dengan adanya ramuan KOREAN GINSENG yang premium ia tidak akan buat badan letih atau lesu sebaliknya memberi tenaga dan kecergasan badan serta membuatkan minda lebih cerdas dan daya focus lebih baik.

Yang penting…Kitsui Coffee Xslim Shapez ini diperbuat daripada bahan-bahan halal semulajadi.

Jom, gunakan cara semulajadi yang hebat untuk badan yang lebih ideal, bertenaga dan sihat.

Dapatkan tawaran hebat dari Kitsui Coffee Xslim Shapez dengan potongan diskaun hingga 11% di Farmasi Watson berdekatan anda, sementara stok masih ada!

Oh! Jangan lupa gunakan kod “KITSLIM” di laman sesawang Kitsui & Shopee Mall di ‘checkout’ untuk diskaun bonus tambahan!

Boleh juga dapatkan Kitsui Coffee Xslim Shapez, dengan melayari laman web Kitsui Malaysia https://shopee.com.my/kitsui.my.hq https://kitsui.com.my/ atau maklumat lanjut di laman sosial Instagram, Facebook, TikTok dan Youtube Kitsui Malaysia.

Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia
Tiktok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/
Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/
Youtube : https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty
Shopee : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq
Website : https://kitsui.com.my/

A post shared by KITSUI Malaysia Official (@kitsuimalaysia)