,
Viral

Suami Rantai Wanita Di Pokok, 40 Hari Tidak Makan Diselamatkan Pengembala

Maliah Surip
02/08/2024
14:55 MYT
Seorang pengembala terkejut dengan penemuannya di dalam sebuah hutan. Bukan binatang tetapi dia menemukan sekaligus telah menyelamatkan seorang wanita yang dirantai di sebuah pokok!
Wanita tersebut, Lalita Kayi Kumar mendakwa sudah 40 hari dirantai oleh suaminya di pokok tersebut.

Suami rantai wanita

Namun dia yang ditemui dalam keadaan menyedihkan dan kotor berjaya hidup meski tidak makan lebih sebulan.
Lalita, 50, yang tidak boleh bercakap kerana keadaan yang sangat teruk menulis nota sewaktu berada di hospital.

“Suami rantai saya di pokok di hutan dan kata saya akan mati di sini,” tulisnya.

ARTIKEL BERKAITAN: Didakwa Cubit Paha Anak Jagaan Sampai Lebam, Pengasuh Ditahan Polis

ARTIKEL BERKAITAN: Kes Dera Anjing, Pendera Rupa-Rupanya Figura Terkenal, Penyelamat Pula Dituduh Menculik? - "Padahal Dia Yang Rela ..."

ARTIKEL BERKAITAN: "Punyalah Jaga Macam Anak, Nak Jentik Pun Tak Sampai Hati" - Intan Najuwa Simpati Nasib Haiwan Didera, Mohon Jaga Penuh Kasih Sayang

ARTIKEL BERKAITAN: Suami, Isteri Disyaki Dera Anak Angkat Hingga Mati Disambung Reman

ARTIKEL BERKAITAN: Aktor Terkenal India Ditangkap, Disyaki Dera Peminat Sampai Mati Kerana Komen Di Media Sosial

Menerusi kronologi kes, Lalita diselamatkan oleh penyelamat dari daerah Sindhudurg, 290 batu dari Selatan Mumbai, India selepas pengembala mendengar tangisannya di hutan tersebut lapor Indian Exprress.
Dia yang merupakan rakyat Amerika Syarikat ditemui bersama pasport termasuk beberapa dokumen lain di kawasan tempat dirinya dirantai.
Pihak berkuasa tempatan sedang giat mencari bekas suami Lalita yang merupakan seorang warga India bernama Satish. Lalita telah tinggal di India bersama suami yang digelar bekas suaminya itu sejak 10 tahun lalu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Ribut Petir, Hujan Lebat Diramal Badai Perak, Sabah & Labuan

gempak
17/09/2024
04:50 MYT
Ribut petir, hujan lebat serta angin kencang diramalkan membadai Perak, Sabah dan Labuan hingga jam 1 tengah hari ini.
Viral

‘Abang Bas’ Sebak Selepas Dibebaskan, Peguam ‘Pencil Box’ Hadir Ke Mahkamah Bantu Proses Pembayaran Wang Jaminan RM40,000

gempak
17/09/2024
04:25 MYT
Peguam terkenal, Datuk Ahmad Zaharil Muhaiyar pada Selasa membantu pemandu bas atau lebih dikenali sebagai ‘Abang Bas’ dalam proses membayar wang jaminan sebanyak RM40,000 di Mahkamah Sesyen Muar, Johor.
Hiburan

Luqman Hafidz Bawa Watak ‘Penunggang Agama’, Produksi Drama Sudah Ambil Langkah Berjaga-Jaga - “Kami Tidak Pergi Terlalu Jauh Seperti…”

gempak
17/09/2024
03:56 MYT
Membawa watak sebagai ‘penunggang agama’, pelakon Luqman Hafidz memberitahu pengarah dan penerbit drama Satu Hari Nanti sudah mengambil langkah berjaga-jaga dalam membawa isu agama.
Hiburan

Ada Sebab Watie Lebih Suka Bercuti Bawa Anak-Anak - “Mummy Pula Hati Tisu, Dapat Mesej Begini Pagi-Pagi…”

gempak
17/09/2024
03:20 MYT
Isteri kepada pelawak, Shuib iaitu Watie Hanifiah mempunyai sebab tertentu lebih gemar bercuti sambil membawa anak-anak.
gimme-the-mic

#GimmeTheMicMY: Ameerais Bangga, Anggap Pencapaian Paling Jauh Sepanjang 14 Tahun Dalam Karier Nyanyian – “Saya Tunjuk Pada Semua Saya Boleh Menyanyi”

gempak
17/09/2024
02:55 MYT
Penyanyi Ameerais menyifatkan perjalanannya di Gimme The Mic Malaysia adalah pencapaian tertinggi dalam kariernya sepanjang 14 tahun dalam industri seni.