Laman Utama

“Suami Tak Pandai Nak Surprise”- Tiada Anniversary Dinner, Isteri Atu Gembira Dibawa Ke Masjid

Syafiqah Jalal
11/02/2022
00:40 MYT
Isteri kepada pelawak Atu Zero, Shafeeqa Johari gembira apabila dibawa suaminya ke masjid di hari ulang tahun perkahwinan mereka.
Menurut Shafeeqa, suaminya tidak mahir dalam membuat kejutan namun pada hari itu dia terkejut serta terharu kerana buat pertama kalinya dapat mendengar ceramah secara langsung pendakwah terkenal Habib Ali Zaenal Abidin.
“Sejuk je wajah beliau. Alhamdulillah…dapat jumpa insan yang saya kagumi. Selalu tengok kat Youtube, live fb je. Hari ini dapat tengok depan-depan.
“Saya dapat suami tak pandai lah nak buat suprise… nak sorok-sorok berahsia dengan saya memang dia tak pandai. Mesti kantoi…saya ni teliti orangnya…
“Tapi hari ni dapat suprise. Allah yang bantu dia suprisekan saya. Tiada anniversary dinner… dia bawa saya pergi masjid lah…
“Tak rancang pun tapi sampai Masjid Bukit Jelutong tu ngam-ngam ada Habib Ali Zaenal. Dapat lah dengar ceramahnya live,” katanya.
Shafeeqa berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya.
Menerusi entri tersebut, dia memuat naik video ketika pendakwah popular itu sedang memberi ceramah di masjid berkenaan.
Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 8 Februari 2016 dan dikurniakan dua orang cahaya mata.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Sering Dipanggil ‘Aunty’, Sarah Suhairi Sedia Bergelar Ibu

gempak
26/07/2024
04:55 MYT
Menurut Sarah, dia sedia maklum status Aswad sebagai duda anak tiga namun itu tidak menjadi halangan untuk mereka berkenalan dan mendirikan rumah tangga.
Hiburan

Dengan Sekali Lafaz, Sarah Suhairi Selamat Bergelar Isteri

gempak
26/07/2024
01:15 MYT
Penyanyi, Sarah Suhairi sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya yang juga merupakan pensyarah, Aswad Anuar pada majlis pernikahan di Barern Hill, Hulu Langat pagi Jumaat.
Hiburan

Perceraian Jalan Terakhir, Harith Iskander & Bekas Isteri Sudah Cuba Pelbagai Cara Untuk Selamatkan Rumah Tangga - “Ketika Melafazkan Talak, Sudah Pastinya…”

gempak
25/07/2024
05:55 MYT
Pelawak dan pelakon Harith Iskander memberitahu dia dan bekas isterinya iaitu Dr Jezamine Lim sudah melakukan pelbagai cara untuk menyelamatkan rumah tangga mereka.
Hiburan

Harith Iskander & Isteri Tetap Tenang, Hadir Untuk Prosiding Kes Perceraian

gempak
25/07/2024
04:08 MYT
Pelawak dan pelakon Harith Iskander hadir bersama isterinya, Dr Jazmine Lim di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur pada pukul 11.50 pagi Khamis untuk prosiding sebutan kes perceraiannya.
Berita

Aktiviti Hiburan, Bunyi-Bunyian Muzik Pada Malam Jumaat Dilarang Di Kelantan

gempak
24/07/2024
20:47 MYT
Kelantan tidak membenarkan sebarang bentuk aktiviti hiburan atau bunyi-bunyian muzik pada setiap malam Jumaat.