Zaman pandemik COVID-19 membentuk normal baharu dalam banyak aspek kehidupan, sama ada bekerja atau belajar, kebanyakan sekarang memerlukan jaringan Internet yang mantap.

Kata orang teknologi memudahkan cara, semuanya serba pantas dan akan boleh diselesaikan dengan cepat jika sambungan Internet dan kapasiti data yang mencukupi. Jika tidak banyak urusan tergendala dan akan menyukarkan banyak pihak termasuklah diri sendiri.

Bekerja dari rumah (work from home), shopping online, proses Pengajaran dan Pembelajaran di Rumah (PdPR) juga antara dua situasi semasa yang dipraktikkan kebanyakan pengguna di Malaysia. Semuanya nak data Internet yang banyak dan laju!

Nanti tidaklah tiba-tiba anda hilang ketika meeting online atau tak sempat buat transaksi nak beli barang online kan…

Jadi, demi menjamin kelancaran proses bekerja, belajar di rumah dan shopping online apa kata anda beralih pada pakej terbaik YES Prihatin! Tak ada sekat-sekat semua sambungan Internet laju dan terbaik.

YES Prihatin menawarkan dua pakej kepada pengguna iaitu YES Prihatin Subsidi RM300 (pelan keluarga) dan YES Prihatin Subsidi RM180 (individual).



Ini pula manfaat yang anda akan dapat dengan pakej YES Prihatin:

Nampak tak? Dengan harga yang berpatutan, anda akan mendapat pakej yang hebat dengan YES Prihatin.

Macam-macam yang anda boleh buat dengan data Internet 15GB atau 30GB tu. Cepat-cepat segera dapatkan pakej terbaik YES Prihatin.

Anda juga boleh tebus YES Prihatin ini di yes.my/kasiupB40 (https://www.yes.my/kasiupB40) atau hubungi 018-3333 303!