Masihkah anda ingat mengenai isu jenama peti sejuk yang digunakan oleh pempengaruh Syamimia suatu ketika dahulu sehingga mencetuskan kecaman dalam kalangan netizen?

Melihat kembali perkongsian video terdahulu, Syamimia berkongsi yang dia memiliki sebuah peti sejuk jenama antarabangsa Smeg, yang akhirnya mendedahkan peti sejuk tersebut bukanlah asli daripada jenama tersebut.

Peti sejuk mahal

Menurut Syamimia, peti sejuk tersebut adalah peti sejuk jenama lain yang dilekatkan tanda nama Smeg pada pintu hadapan bagi memimik jenama yang begitu popular dengan elemen and esetik retro.

ARTIKEL BERKAITAN: Peti Ais SMEG Syamimia Bukan Ori, Tempah Pembalut & Logo Tiruan!

ARTIKEL BERKAITAN: TikToker Dikecam Duduk Rumah PPR Tapi Gaya Hidup T20 - “Saya Cari Kerja Untuk…”

ARTIKEL BERKAITAN: Isu Palestin, Syamimia Hilang Ratusan Ribu Pengikut di TikTok - “Sebagai Pengajaran Untuk Masa Depan”

ARTIKEL BERKAITAN: Syamimia Mohon Maaf Isu Palestin & Patung David - “Saya Masih Muda & Buat Kesilapan”

ARTIKEL BERKAITAN: Syamimia Mohon Hentikan Fitnah, Pergi Bercuti Tapi Diperli - “Segerombolan Lelaki Panggil Saya Isra**”

Hari ini, Syamimia mampu tersenyum dan kayak berasa teruja serta bangga apabila dia kini memiliki peti ais jenama yang diidamkan.



Sungguhpun begitu, ramai dalam kalangan netizen dilihat tidak berpuas hati dengan pembelian peti sejuk yang dikongsikan oleh Syamimia. Menerusi video yang dikongsikan semula di platform X, ramai yang mempersoalkan saiz peti sejuk tersebut yang dirasakan agak kecil bagi keluarga Syamimia.









Meninjau senarai harga Smeg, harga peti ais yang berasal dari Itali ini bermula pada harga RM15,000 selepas diskaun.

Sumber: Platform X

Korang dah tengok filem The Experts?

Kalau belum, filem tempatan pecah panggung ini masih mendominasi pawagam tanah air. Jom, tonton The Experts di pawagam berhampiran korang hari ini.