Pengarah Shahrulezad Mohamedin berang apabila terdapat segelintir blog di laman sesawang yang telah memuat naik kandungan berita palsu dan berbaur fitnah tentang keadaan pelakon Nad Zainal.

Kata Shahrulezad atau lebih dikenali dengan nama Budak Ijat, disebabkan berita itu dia telah menerima banyak pertanyaan daripada kenalan dan rakan artis tentang kesahihan laporan berkenaan.

“Just because of this stupid caption page bodoh bangang macam ni lah tak pasal pasal dari semalam saya dapat banyak wassap dari orang keliling tanya ‘betul ker cik Ijat. Betul ker Nanad dah ****).

“Korang pemilik page bangsat ni memang sejenis tak ada hati perut ker? Memang species manusia yang suka menangguk di air keruh atas musibah orang lain? Serius aku doakan satu hari nanti ada dikalangan ahli keluarga korang akan lalui benda yg sama seperti kami kawan kawan Nanad ni lalui sekarang.

“Kalau satu dua page takpe lah jugak. Ni masalahnya banyak!!! Macam berganding bahu pulak bergilir gilir posting caption gampang macam ni. Lepas aku post kau. Lepas kau dia pulak. Memang aku marah,” katanya.

Ijat berkongsi luahan perasaannya di akaun Instagram miliknya.

Ekoran itu, Ijat meminta maaf kerana dia tidak dapat membalas ke semua mesej yang bertanyakan kesahihan berita palsu berkenaan.

“Jadi bagi sesiapa yang wassap saya tanya soalan soalan pelik hanya disebabkan triggered terpedaya dengan caption caption bodoh macam ni. Saya minta maaf banyak banyak yer.

“Saya cuma mampu bluetick jer . Sebab saya tak larat nak jawab soalan soalan merepek yang berpunca dari rasa triggered korang bila baca caption bodoh tu,” tegasnya.

Pun begitu, Ijat meminta agar semua hanya mendapatkan maklumat serta perkembangan terkini mengenai sahabatnya itu daripada Instagram aktor Ungku Ismail sahaja.

“Apa apa update pasal Nanad sila jengah ke IG story @ungkuismailaziz . Beliau akan update dari masa ke semasa. Kalau kita orang tak update tu maksudnya Nanad dalam keadaan okie.

“Kami cuma akan update benda benda yang kami rasa penting dan perlu saja. Apa yang saya harapkan sangat sekarang ialah doa doa yg baik baik saja untuk kesembuhan Nanad,” ujarnya.

A post shared by shahrulezad mohameddin (@budakijat)

BACA: "Sesekali Ada Buka Mata..."- Paru-Paru Makin Baik Budak Ijat Syukur Perkembangan Nad Zainal
BACA: Ungku Ismail Kecewa Niat Baik Kongsi Perkembangan Nad Zainal Disalah Erti
BACA: "Yang Sulung Ada Bertanya Apa Terjadi Pada Ibunya"- Zainal Abidin
BACA: Elvina Tak Percaya Naz Zainal Terlantar Penuh Wajar
BACA: Bukan Berpunca Dari Ubat Kurus! Shaharulezad Dedah Buang Pinggang Nad Zainal Elok

Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!