,
Hiburan

Tak Pernah Keluar Duit Untuk Keperluan Rumah, Ini Pesanan Neelofa Untuk Pasangan Bakal Berkahwin - “You Nak Kahwin, Husband Kena Sediakan Rumah…”

Asyikin Mayudin
17/10/2024
14:55 MYT
Selebriti dan usahawan terkenal, Neelofa memberitahu dia tidak pernah mengeluarkan wang untuk membayar keperluan rumah seperti bil air dan barang dapur sejak berkahwin dengan Haris Ismail.

Tanggungjawab suami

Menerusi podcast Neelofa berkata Haris atau PU Riz akan memastikan segala keperluan rumah dibawah tanggungjawabnya.
“Bil rumah, sewa, air, api, grocies dan semua memang saya tak pernah sentuh sejak saya berkahwin sebab itu tanggungjawab dia untuk menyediakan rumah, tempat tinggal, makanan, pakaian.

“Kadang-kadang saya pergi beli susu anak ke, pergi beli barang-barang nak masak, ikan, ayam semua kan. Dia akan tanya mana bil.

“Kalau kata saya tak minta dengan dia atau nampak plastik dekat dapur dia akan tanya ‘you pergi beli barang, jangan buat macam ini, sebab ini I kena bayar’,” kata Neelofa.

Reaksi Nora Danish

Dalam pada itu, pelakon Nora Danish yang menjadi tetamu di podcast tersebut turut tumpang rasa gembira dengan kehidupan Neelofa.
“Seronoknya kehidupan macam itu,” kata Nora.

Pesanan buat pasangan

Pada podcast itu juga, Neelofa turut menitipkan pesanan dan nasihat kepada pasangan yang bakal mendirikan rumah tangga.
“You nak kahwin, husband kena sediakan rumah, sekecil mana pun mengikut kemampuan dia, you kena terima. Sebab kalau you tak boleh terima kemampuan bakal suami you, benda itu akan jadi problem nanti.

ARTIKEL BERKAITAN: Teguran PU Riz Untuk Individu Kata ‘Lebih Selesa Tak Bertudung, Inilah Diri Saya Sebenar’ - “Dalam Agama Ada Bahagian Yang Dipanggil Malu Dengan Dosa”

ARTIKEL BERKAITAN: Neelofa Kongsi Video Memasak, Netizen 'Usha' Benda Lain Pula...

ARTIKEL BERKAITAN: “Kami Menyimpan Harapan Tinggi Untuk Bekerjasama Lagi” - Neelofa Rakam Penghargaan Terima Kasih Buat Dr Zulkifli Sepanjang Bersama TheNoor

ARTIKEL BERKAITAN: Netizen Teka Neelofa Hamil Anak Ketiga? - "Cutenya, Macam Nampak Baby Bump Je"

“Banyak orang nak sort that out selepas kahwin. Kata tak apa la, kita cinta-cinta dulu, kahwin dulu boleh fikir benda itu nanti padahal benda itu kena bincang dahulu dan faham benda itu baru kahwin,” ujarnya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Teguran PU Riz Untuk Individu Kata ‘Lebih Selesa Tak Bertudung, Inilah Diri Saya Sebenar’ - “Dalam Agama Ada Bahagian Yang Dipanggil Malu Dengan Dosa”

gempak
14/10/2024
07:55 MYT
Pendakwah bebas dan selebriti Haris Ismail atau lebih dikenali sebagai PU Riz menegur tindakan individu yang mengatakan lebih selesa untuk tidak memakai tudung kerana menganggap itu adalah diri sebenar.
Hiburan

Neelofa Kongsi Video Memasak,  Netizen 'Usha' Benda Lain Pula...

gempak
09/10/2024
02:25 MYT
Pengacara yang pernah mengendalikan program Meletop itu berkongsi videonya memasak ayam panggang dan juga menyediakan pasta buat keluarganya.
Hiburan

Nora Danish Sebak Baca Puisi Di Festival Sunnah, Netizen Tersentuh - “Benarlah Hidayah Itu Milik Allah, Semoga Kekal Istiqamah”

gempak
07/10/2024
13:55 MYT
Pelakon, Nora Danish tidak dapat menahan sebak ketika membaca puisi bersempena dengan Festival Sunnah 2024 yang berlangsung baru-baru ini.
Hiburan

Rasa Diri Lebih Dihargai Bila Mengenakan Hijab, Nora Danish Ucap Terima Kasih Yang Pernah Tegur Dahulu

gempak
04/10/2024
00:55 MYT
Menurut pelakon filem Polis Evo 3 itu, dia sangat berterima kasih dengan komen-komen yang diberikan kepadanya dahulu meskipun nadanya berbunyi seperti negatif.
Gaya Hidup

PU Riz, Dr Aizul Buka Cawangan Pusat Estetik Patuh Syariah Di Kelantan! - "Prosedur Ikut Garis Panduan Islam, Bahan Halal, Aurat Terjaga"

gempak
09/09/2024
08:25 MYT
AiRiz Aesthetic Centre, pusat estetik yang terkenal dengan pendekatan berasaskan syariah, dengan bangganya mengumumkan pembukaan cawangan kedua mereka di Kota Bharu, Kelantan.
BorakSeeni