Seni graviti merupakan satu tarikan yang menarik apabila dipamerkan. Sering menjadi tumpuan di dinding-dinding kosong, kali ini seni graviti di angkat ke satu tahap yang lebih power, dilukis pada badan trak!

Seorang artis graviti, Kenji Chai mencuri tumpuan ramai apabila menjadikan sebuah Mitsubishi Triton sebagai kanvas kerja seninya yang memukau.


Anak Sandakan Sabah ini mengembangkan bakatnya sebagai pelukis sejak kecil lagi apabila dia gemar menonton rancangan kartun dan membaca cuku cerita.

Menjadikan harimau bintang sebagai teraju utama bagi kerja seninya kali ini, kanvas luar biasa ini membuatkan hasil gravitinya begitu kreatif dan meraih perhatian.

Mahu memberikan inspirasi kepada masyarakat, pemilihan harimau bintang itu sendiri sudah melambangkan kegagahan, keunikan serta berpegang pada jati diri.



Pembuatan kerja seninya sahaja sudah membuatkan anda tergamam, apatalah lagi hasilnya pasti membuatkan diri anda penuh motivasi.

Mari tonton hasil kerja Kenji Chai menerusi dokumentari ini.


Jika Kenji Chai tanpa ragu-ragu memilih Mitsubishi Triton, kenapa tidak anda.

Sangat berkuasa dan gagah apabila di jalanan, ini sebab mengapa anda perlu memilih Mitsubishi Triton.
  1. Memberikan waranti terbaik: 200,000 km atau waranti 5 tahun.
  2. Tangga pertama dalam perkhidmatan selepas jualan dan top 2 terbaik dalam perkhidmatan jualan.
  3. Penerima anugerah enjin: MIVEC Turbo Diesel Engine
  4. Ciri keselamatan lanjutan: Forward Collision Mitigation, Sistem mitigasi elektronik, ASEAN NCAP 5 star dan banyak lagi.
Karya seni Kenji dan harimau bintang patut anda jadikan inspirasi setiap kali ingin memiliki kereta idaman. Tunggu apa lagi, untuk maklumat lanjut, layari https://www.mitsubishi-motors.com.my/triton/