Berita baik untuk para peminat Ungu! Band popular dari Indonesia itu mendengar keluhan dan permintaan peminat mereka dengan membuka satu kategori baharu sempena konsert Mayapada Ungu 30 Hits Timeless yang dijadual berlangsung pada 25 Februari 2024 nanti.

BERITA TRENDING: "Exists Ini Saya Suka Lagunya, Namun Belum Pernah Jumpa Orangnya” - Pasha Ungu

Zon UNGU memenuhi permintaan ramai yang mahu menghayati lagu-lagu indah Ungu yang rata-rata ingin duduk santai sambil sing along.

Kategori UNGU dibuka untuk penonton yang lebih selesa untuk duduk (mungkin atas faktor usia atau faktor dengan bersama pasangan).

Tiket untuk kategori UNGU dijual dengan harga RM368 (percuma lanyard & tag UNGU) dan akan mula dibuka jualannya pada 6 Disember 2023 pukul 11 pagi.

Peminat boleh dapatkan tiket masing-masing di www.ticket2u.com.my

A post shared by Iman Tang (@imantang75)


Mayapada Ungu Live In Kuala Lumpur - 30 Hits Timeless yang akan berlangsung di Mega Star Arena pada 25 Februari 2024.

Konsert anjuran Icon Entertainment dan AKE Group itu bakal menyampaikan medley lagu-lagu popular dari Malaysia dan Indonesia sebagai hadiah buat penonton.

Selain Pasha, Ungu yang ditubuhkan pada 1996 di Jakarta ini turut dianggotai oleh Enda (gitar), Oncy (gitar), Makki (Bass) dan Rowman (dram).

Cinta Dalam Hati, Kekasih Gelapku, Demi Waktu, Tercipta Untukmu dan Andai Ku Tahu antara lagu Ungu yang meledak bukan hanya di negara kelahiran, Indonesia, malah juga Malaysia, meskipun ada yang mencapai usia lebih 10 tahun.

PILIHAN PEMBACA: Tidak Dikomersilkan, Pasha Ungu Ciptakan Lagu Tentang Palestina