Selebriti popular, Noor Neelofa memberitahu dia akan memberi tempoh sedikit masa lagi sebelum berhijrah ke tanah Arab.

Neelofa, 33, berkata sekurang-kurangnya dia ke sana apabila bayinya, Muhammad Bilal yang kini berusia lima bulan sudah mula boleh bertutur.

“Insya-Allah jika ada rezeki, mungkin kami akan ke sana pada awal atau pertengahan tahun depan. Paling lama pun mungkin setahun kami akan menetap di sana.

“Bila sudah ada anak, kami cuba untuk teroka mana-mana peluang lain yang ada. Insya-Allah, kalau semua okey, kita akan ambil kursus jangka pendek saja.

“Kalau boleh saya nak tunggu Bilal sudah tahu bercakap sikit, sekurang-kurangnya dia pun dapat belajar bahasa Arab ketika berada di sana nanti,” beritahunya kepada Astro Gempak.

Pun begitu, Neelofa dan suami PU Riz masih belum mempunyai kata putus dalam pemilihan lokasi sama ada Madinah atau Mesir untuk menyambung pengajian.

BACA: "Bukanlah Nak Sorok Tapi..."- Neelofa Bakal Tunjuk Muka Bilal Bila...

Neelofa ditemui selepas pelancaran Naelofar X Disney Alice in Wonderland di pusat membli belah, IOI Mall Putrajaya pada Khamis.

Sementara itu, berkongsi mengenai koleksi Naelofar x Disney Alice In Wonderland, Neelofa teruja menjalin kolaborasi kedua dengan Disney selepas koleksi Naelofar X Disney Little Mermaid, beberapa bulan lalu.

"Ketika koleksi Little Mermaid dilancarkan Februari lalu, saya tidak dapat hadir kerana sedang berpantang.

“Jadi sudah tentu saya teruja untuk melancarkan koleksi kali ini,” katanya yang terbabit dalam kerja rekaan koleksi berkenaan.