Laman Utama

[VIDEO] Noh Salleh Dikecam Lagi, Kali Ini Sebab Meludah Di Atas Pentas - “Slipknot Perform Lagu Spit It Out Pun Tak Ludah Crowd Dia”

Izwan Isa
02/10/2022
18:07 MYT
Baru-baru ini telah berlangsungnya sebuah Konsert Hausboom Music 2022 yang menampilkan penyertaan beberapa kumpulan muzik tanah air dan juga penyanyi popular tempatan.
Antara artis yang menerajui Konsert Hausboom Music 2022 berkenaan termasuklah Wings, Masdo, Hujan, Ruffedge dan Joe Flizzow.
Sungguhpun konsert tersebut berlangsung dengan meriah, namun terdapat sepotong rakaman video yang menampilkan vokalis kumpulan Hujan, Noh Salleh viral di media sosial. Menerusi rakaman video yang dirakam oleh penonton itu, Noh dilihat meludah dari atas pentas ketika membuat persembahan.
Situasi berkenaan secara terang-terangan tidak disenangi netizen.
Menerusi beberapa ciapan yang dikongsikan oleh pengguna media sosial, rata-rata mengkritik tindakan Noh yang dianggap kurang bersesuaian dan tidak sopan.
Terdahulu, Noh pernah mencetuskan kontroversi menghisap rokok elektronik semasa ditemu bual media dalam sebuah acara yang berlangsung sekitar Julai lalu.
Kemudian, nama Noh sekali lagi menjadi sebutan apabila dia memegang rokok ketika berjalan untuk sebuah jenama di Kuala Lumpur Fashion Week 2022 pada Ogos lalu.
BACA: [VIDEO] “Kenapa Noh Macam Ni, Dia Frust Ke?” - Netizen Kecewa Lihat Gaya Noh Catwalk Sambil Pegang Rokok Di KL Fashion Week
BACA: DG Hisham Tegur Noh Salleh Pegang Rokok DI KLFW
Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Ramalan Awal MetMalaysia, Hujan Lebat Pada Aidiladha Ini

gempak
15/06/2024
01:55 MYT
Jabatan Meteorologi Malaysia (MetMalaysia) meramalkan kemungkinan hujan lebat dan ribut petir berlaku di sesetengah negeri di Malaysia pada Aidiladha ini.
Viral

Ganti Kucing Hidup, Guna Anak Patung Doraemon Untuk Upacara Panggil Hujan!

gempak
03/05/2024
22:20 MYT
Sebuah komuniti di Thailand menjadi tular, gara-gara menggunakan anak patung watak animasi Jepun, Doraemon menggantikan kucing hidup untuk upacara tradisional memanggil hujan.
Hiburan

Kapsyen Isteri Noh Bikin Suspens, Netizen Mula Ucap Tahniah!

gempak
13/04/2024
04:57 MYT
"Aidil-fit-three," demikian kapsyen yang ditulis isteri kepada penyanyi Noh Salleh, Athira Mustapa di Instagram yang sekali gus mencetuskan rasa suspens dalam kalangan warganet.
Gaya Hidup

Cuaca Panas Melampau, Doa Penduduk Kampung Pesagi Minta Hujan Dimakbulkan

gempak
08/04/2024
23:55 MYT
Tiada doa yang mustahil untuk dimakbulkan oleh Sang Pencipta, Allah SWT. Itulah yang boleh dikaitkan dengan situasi penduduk di Kampung Pesagi, Maran, apabila doa mereka meminta hujan ekoran daripada cuaca panas melampau dikabulkan seusai solat Istisqa’ (Solat mohon hujan). Menurut Kadi Daerah Maran, Amirul Farhan Wahi memaklumkan jemaah menun
Viral

Muka Dihina Macam Alien, Lelaki Henyak & Ludah Wanita Ini!

gempak
08/04/2024
23:25 MYT
“Kerana mulut, badan binasa,” itulah peribahasa sesuai untuk menggambarkan situasi seorang wanita yang dipukul dan diludahi akibat menghina rupa paras seorang lelaki. Menerusi video berdurasi 30 saat yang tular di media sosial, kejadian yang berlaku di Indonesia itu memaparkan wanita berkenaan teruk dibelasah selepas didakwa menyamakan wajah lela