Laman Utama

[VIDEO] Puteri Sarah Kongsi Cerita Disebalik Babak Amuk Pada Shukri Yahaya - “Masa Shoot Ini, Hari Yang Sama...”

Asyikin Mayudin
19/03/2023
09:45 MYT
Baru-baru ini tular babak lakonan Puteri Sarah Liyana mengamuk dengan pelakon Shukri Yahaya dalam drama siri Andai Itu Takdirnya.
Rata-rata netizen berasa puas hati menonton babak tersebut malah ada juga yang beranggapan Puteri Sarah seakan-akan meluahkan kemarahan yang dipendam.
Ia disebabkan dialog yang dilontarkan kepada Shukri yang membawa watak sebagai Syed Azri itu disampaikan dengan penuh perasaan.
Puteri Sarah menerusi ruang komen di video yang dikongsikan di Intagram memberitahu babak itu dirakam secara ‘one take’ dan kebetulan penggambaran itu dilakukan pada hari dia memfailkan perceraian.
“Sekali take sebab masa shoot ini hari yang sama fail cerai,” komen Puteri Sarah yang membalas pertanyaan netizen mengenai cara dia menhayati momen itu.
Selain Puteri Sarah dan Shukri, drama Andai Itu Takdirnya turut dibintangi oleh Hanna Delisha, Dayang Areeda dan Idzham Ismail yang masih ditayangkan di Astro Ria bermula 6 Mac lalu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Sarah Yasmine Nafi Jadi Pembuli Siber, Dakwa Diri Difitnah - “Best Kan Tuduh Orang Letak Dadah..”

gempak
10/07/2024
23:59 MYT
Selepas pengakuan sebagai kekasih gelap aktor sensasi Aliff Aziz, setiap hantaran yang dibuat wanita bernama Sarah Yasmine pasti meraih perhatian wargamaya.
Hiburan

Puteri Sarah Diangkat Ikon Ibu Tunggal - "Dia Ajar & Beri Nasihat Bagaimana Menyayangi Anak-Anaknya"

gempak
10/07/2024
11:16 MYT
Dua pelakon Puteri Sarah Liyana dan Nad Zainal menerima Anugerah Khas dari syarikat MommyHana.
Hiburan

Netizen Terhibur Bila Puteri Sarah Tanya Bella Astillah - “Awak Pandai Nangis Tak?”, Sarah Yasmine Pun Komen Juga

gempak
03/07/2024
08:24 MYT
Pelakon, Puteri Sarah mendapat perhatian netizen selepas meninggalkan komen di hantaran terbaru bekas isteri penyanyi Aliff Aziz iaitu Bella Astillah.
Hiburan

Puteri Sarah Liyana Tak Putus Titip Kata Semangat Buat Bella Astillah - “Sebulan Tu Nangis Lah Setiap Hari”

gempak
19/06/2024
09:55 MYT
Seperti pernah melalui kisah yang sama, pelakon Puteri Sarah Liyana tidak putus memberi kata-kata semangat buat sahabatnya Bella Astillah yang baru sahaja menjalani proses penceraian bersama aktor asal Singapura, Aliff Aziz.
Hiburan

Video ‘Throwback’ Momen Shuib Bersama Siti Sarah Di Mekah Buat Netizen Rindu – “Sampai Hari Ini Tengok Balik Arwah, Air Mata Laju Saja”

gempak
18/06/2024
01:55 MYT
Perkongsian pelawak Shuib yang memuat naik video mengimbau kembali momen ketika berada di Mekah bersama Allahyarham isterinya, penyanyi Siti Sarah mengundang rasa sebak dalam kalangan wargamaya.