,
Laman Utama

[VIDEO] Puteri Sarah Kongsi Cerita Disebalik Babak Amuk Pada Shukri Yahaya - “Masa Shoot Ini, Hari Yang Sama...”

Asyikin Mayudin
19/03/2023
09:45 MYT
Baru-baru ini tular babak lakonan Puteri Sarah Liyana mengamuk dengan pelakon Shukri Yahaya dalam drama siri Andai Itu Takdirnya.
Rata-rata netizen berasa puas hati menonton babak tersebut malah ada juga yang beranggapan Puteri Sarah seakan-akan meluahkan kemarahan yang dipendam.
Ia disebabkan dialog yang dilontarkan kepada Shukri yang membawa watak sebagai Syed Azri itu disampaikan dengan penuh perasaan.
Puteri Sarah menerusi ruang komen di video yang dikongsikan di Intagram memberitahu babak itu dirakam secara ‘one take’ dan kebetulan penggambaran itu dilakukan pada hari dia memfailkan perceraian.
“Sekali take sebab masa shoot ini hari yang sama fail cerai,” komen Puteri Sarah yang membalas pertanyaan netizen mengenai cara dia menhayati momen itu.
Selain Puteri Sarah dan Shukri, drama Andai Itu Takdirnya turut dibintangi oleh Hanna Delisha, Dayang Areeda dan Idzham Ismail yang masih ditayangkan di Astro Ria bermula 6 Mac lalu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Isu Kes Saman, Bekas Kakak Ipar Ira Kazar Mohon Maaf Secara Terbuka Terhadap Puteri Sarah Depan Hakim

gempak
30/08/2024
02:57 MYT
Pelakon Puteri Sarah bersetuju menyelesaikan kes saman fitnah terhadap bekas kakak ipar kepada Ira Kazar iaitu Wiwi Darvinda Mazwena Mazlan secara baik di Mahkamah Sesyen Sivil, Kuala Lumpur pada Jumaat.
Hiburan

Bella Astillah & Risteena Munim Bergambar Atas Satu Pentas, Reaksi Puteri Sarah Pula Yang Dapat Perhatian Netizen - "Muka Sarah Tak Cover Langsung"

gempak
20/08/2024
04:55 MYT
Tular di platform TikTok memaparkan beberapa artis wanita terkenal yang meniaga di Absolut Food Fest Singapura selama tiga hari.
Hiburan

“Saya Bukanlah Tua Lagi” - Puteri Sarah Liyana Mahu Cari Cinta Baharu, Enggan Kembali Ke Kehidupan Lama

gempak
03/08/2024
07:55 MYT
Sudah lebih setahun bercerai, pelakon Puteri Sarah Liyana berkata dia tidak mahu kembali ke kehidupan lamanya malah ingin mencari cinta baharu.
Hiburan

Proses Mediasi Dilanjutkan, Puteri Sarah Harap Kes Dengan Bekas Pekerja Diselesaikan Dengan Tenang - “Life Is Short, Why Stress?”

gempak
01/08/2024
09:52 MYT
Proses mediasi tuntutan kes saman fitnah dan pecah amanah pelakon Puteri Sarah Liyana terhadap bekas pekerjanya, Nazatul Nazira dilanjutkan kepada sesi kedua pada 25 September depan.
Hiburan

Bekas Pekerja Mahu Bersihkan Nama, Nekad Selesaikan Masalah Dengan Puteri Sarah Di Mahkamah - “Fitnah Yang Dilemparkan Dia Telah…”

gempak
01/08/2024
09:03 MYT
Mahu mempertahankan diri, bekas pekerja kepada Puteri Sarah Liyana iaitu Nazatul Nazira nekad mahu meneruskan kes antara mereka di mahkamah.