,
Berita

Kongsi Nama Anak Kedua, Mamak Puteh Pilih Mohamad Ian Yusuff

Rozaimi Zubaidi
15/08/2018
02:06 MYT
Ahli kumpulan Puteh, Mamak, telah mendedahkan nama yang diberi kepada cahaya mata kedua selepas isterinya, Ellina Abdul Wahab bersalin pada bersalin pada awal 8 Ogos lalu.
Perkara itu dikongsikan oleh Mamak atau nama sebenarnya Mohamad Ikhtiaruddin menerusi entri di Instagram (IG) miliknya.
"Alhamdulillah syukur ya ALLAH. #adk & #kakak nyawa,amanah, rezeki. harta tak ternilai.
"Ssemoga menjadi anak Soleh dan solehah. Amin #hero #heroin #boy #girl #nyawapapamama #sepasang #irisnuradawiyah #mohamadianyusuff #anakpapamama," tulisnya.
Pengumuman nama anak Mamak itu mendapat pelbagai reaksi dan pujian daripada peminat yang rata-ratanya memuji kecomelan Mohamad Ian Yusuff.
Mamak dan Ellina berkahwin pada 2014 dan dikurniakan anak perempuan, Iris Nur Adawiyah, 4.
Mengenai perkembangan lain, Mamak kini muncul dalam Super Spontan Xtravanganza pada setiap Jumaat pada pukul 10 malam di Astro Warna (saluran 132) dan Warna HD (saluran 124).
Teks Oleh: Rozaimi Zubaidi
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Selepas Ditahan Di Wad Zon Merah, Lan Pet Pet Syukur Kembali Sihat - “Saya Tak Henti Berzikir, Dapat Keluar Malam Tu Juga"

gempak
20/09/2024
05:55 MYT
Pelawak dan pelakon, Lan Pet Pet berkongsi kisah dia terpaksa dikejarkan ke hospital apabila tiba-tiba jatuh sakit pada malam 31 Ogos lalu.
Hiburan

Atu Zero Dah Malas Nak Bertanding, Mahu Beri Peluang Kepada Pelawak Lain - “Jujurnya Saya Penat Sebab Rasa…”

gempak
17/09/2024
14:55 MYT
Pelawak yang juga salah seorang ahli kumpulan Zero iaitu Atu meluahkan rasa kesal apabila golongan pelawak dalam industri tanah air seolah-olah dipinggirkan.
Sukan

“This Is Not Her, She Can Do Way Much Better Than This,” - Jiggy

gempak
15/08/2024
14:00 MYT
Pelawak, pengacara dan pelakon, Jiggy akui isu suntingan foto pihak tidak bertanggungjawab terhadap isterinya, penerjun profesional negara, Dhabitah Sabri meninggalkan kesan emosi terhadap mereka berdua.
Hiburan

Pelawak & Hos Terkenal Dalam Proses Cerai Isteri Lepas 18 Tahun Kahwin

gempak
08/08/2024
21:55 MYT
Usia rumah tangga yang sudah melebihi 10 tahun bukan jaminan akan kekal. Begitulah yang terjadi kepada pelakon, hos dan pelawak terkenal Indonesia, Andrea Taulany dan isteri, Rien Wartia Trigina.
Hiburan

Kongsi Lirik Lagu ‘Makan Dalam', Entri Mamat Sepah Tuju Pada Siapa? - "Waktu Susah Kau Cari Aku, Waktu Senang ..."

gempak
06/08/2024
07:55 MYT
Pelawak terkenal iaitu Mamat Sepah mencuri perhatian apabila berkongsi lirik lagu ‘Hitam Manisan’ nyanyian asal kumpulan rock lagenda, Olan menerusi hantaran di Instagram Story (IG Story).