BMW mengumumkan versi facelift 4 Series Coupe sebelum ini. Kemudian muncul beberapa versi bayangan (render) yang agak luar biasa berhubung jentera itu.

Bagaimanapun antara versi lakaran yang dikeluarkan itu ada satu imej yang menggunakan muka depan 4 Series yang dipadankan badan Toyota Supra A80 sebelum ini.

Hasil imej bayangan itu dilakukan oleh artis digital @superrenderscars yang sebelum ini sudah menghasilkan beberapa model render. Namun imej kali ini menarik perhatian dan banyak persoalan yang bermain. Pertama sekali mengapa tidak mencampurkan GR Supra baharu yang dibangunkan hasil kerjasama pembangunan dengan BMW?

Bagi model lakaran ini, penampilan tidaklah keterlaluan tetapi sangat mengejutkan apabila rekaan yang dihasilkan tidaklah begitu buruk.

Dari segi jana kuasa mungkin menggunakan enjin BMW 2.0L 4-silinder sebaris atau 3.0L 6-silinder sebaris turbo twin scroll. Namun, jika Supra A80 ia sudah pasti menggunakan enjin 2JZ.

Bagi kelihatan lebih menarik, ia dipadankan rim aluminium menggunakan jenis multi-spoke dan padanan rekaan belakang juga tampil serasi dengan muka depan.

Adalah mustahil model kustom campuran itu akan diwujudkan tetapi ada kebarangkalian model kustom radikal berdasarkan 4 Series baharu akan muncul. Sama-sama kita nantikan!