,
Viral

Gwen Priscilla Ungkap Dilamar Mantan Suami Diana Pungky, Dedey Mulyawan pada Maret 2019

Gempak ID
12/06/2019
02:26 MYT
Sempat heboh karena pernikahannya dengan Dedey Mulyawan Risjad, Gwen Priscilla akhirnya mula angkat bicara.
Ia menjadi buah mulut karena Dedey diketahui merupakan suami Diana Pungky, dan biar sempat dikabarkan pasangan itu telah bercerai di tahun 2009 silam, namun ia tidak mendapat sebuah kepastian yang benar.
Alih alih, kabar mantan personel grup Mahadewi itu bernikah dengan Dedey mencuat.
Dilansir dari Tabloidbintang.com Gwen mengungkapkan sebelum memutuskan menerima lamaran dan bernikah dengan mantan suami Diana Pungky itu mereka telah lama saling kenal.
"Kenal sudah 3 tahun, cuma mulai serius setahun," ucap Gwen Priscilla singkat kepada Tabloidbintang.com, Selasa, 11 Juni 2019.
Kata Gwen setelah serius sejak sekitar satu tahun belakangan ini, Dedey akhirnya minta izin untuk menikahi dia pada Maret 2019.
"Mas (Dedey) minta ke orang tuaku bulan Maret kemarin," ucap Gwen ringkas.
Setelah itu mereka pun melangsungkan pernikahan pada 8 Juni 2019 di Malang, Jawa Timur atas persetujuan kedua belah pihak dan keluarga. Keduanya pun tidak berbagi berita gembira itu.
Gwen menerusi akun Instagramnya hanya mengunggah foto dirinya seorang memakain gaun pengantin berwarna putih berdiri di sebuah pintu. Dia meninggalkan kalimat Alhamdulillah dan tanggal pernikahannya dengan Dedey di unggahan tersebut
Namun identitas suami Gwen terkuak setelah foto pernikahan Gwen dengan Dedey diunggah akun Instagram @Rizart yang kemudian viral setelah dibagikan ulang sejumlah akun gosip.
Dan akhirnya, sekitar 21 jam lalu, barulah Gwen mengunggah sebuah video kebersamaan dia dan sang suami.
Di kolom caption, wanita itu mencatat ringkas: "Terima kasih untuk doa dan restu untuk kami berdua."
Instagram: @gwenpriscilla, @rizart
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Mengaku Tak Bersalah, Alif Teega Mohon Dibicarakan

gempak
20/09/2024
02:29 MYT
Pempengaruh media sosial, Mohd Hazalif Mohd Hazani, 30, atau Alif Teega mengaku tidak bersalah atas dua tuduhan menyalahgunakan dana awam.
Berita

Kelihatan Tenang Sebelum Didakwa, Alif Teega Siap Dipeluk Erat Oleh Aisyah Hijanah

gempak
20/09/2024
01:49 MYT
Pempengaruh, Mohd Hazalif Mohd Hazani, 30, atau Aliff Teega dilihat tenang ketika hadir ke Mahkamah Kuala Lumpur, pada pagi Khamis.
Hiburan

Dituduh Buat Laporan Polis Terhadap ‘Abang Bas’, Diana Danielle Minta Netizen Kemukakan Bukti! - “Nak Maki Pun, Carilah Fakta Yang Betul…”

gempak
20/09/2024
00:55 MYT
Pelakon Diana Danielle menegaskan dia tidak pernah membuat laporan polis terhadap pemandu bas atau ‘Abang Bas’ seperti yang didakwa segelintir netizen di laman sosial.
Hiburan

Gimik Bagi Cincin, Adira Nafi Dakwaan Mempermainkan Isu Rumah Tangga - “Cukuplah Hanya Saya & Abang Red Sahaja Tahu”

gempak
19/09/2024
23:55 MYT
Penyanyi, Adira Suhaimi menafikan dakwaan mempermainkan isu rumah tangga bersama bekas suaminya iaitu usahawan yang kini dipanggil Abang Red.
Viral

Individu Geram Dengan Sikap Ibu Bapa Pentingkan Diri Sendiri, Pilih Tempat Percutian Tanpa Fikir Keselesaan Anak - “Tak Faham Kenapa Mereka Bebal Macam Tak Ada Otak…”

gempak
19/09/2024
21:55 MYT
Tular di aplikasi X, seorang individu meluahkan rasa berang terhadap sikap segelintir ibu bapa zaman sekarang yang mementingkan diri sendiri tanpa memikirkan tentang anak-anak.