,
Laman Utama

Ibunda istri Bams Bantah Perselingkuhan dengan Hotma Sitompul

Gempak ID
31/03/2021
07:34 MYT
Isu perselingkuhan istri Bams 'Samsons' diduga dengan pengacara Hotma Sitompul, memicu amarah orangtua dan keluarga besar dari Mikhavita Wijaya.
Orangtua Mikhavita Wijaya sampai angkat bicara soal dugaan perselingkuhan putrinya dengan Hotma Sitompul, lewat video yang beredar di media sosial instagram.
Dalam video tersebut, terlihat Mikha bersama keluarga besarnya serta terlihat juga Hotma, ayah sambung Bams 'Samsons' duduk bersama dalam satu meja membahas isu dugaan perselingkuhan itu.
Ibunda Mikha yang ada didalam video mengutarakan unek-uneknya, membantah kalau putrinya sudah berselingkuh dengan Hotma, yang memang notabene adalah mertuanya sendiri.
"Saya datang dari Palembang bersama dengan Mikha, papanya Mikha. Saya mau mengklarifikasi bahwa hubungan yang diisukan dengan pak Hotma tidak benar," kata ibunda Mikhavita Wijaya, Veronica Wijaya, Selasa (30/3).
Veronica meminta suami Mikha, Bams juga bersuara terkait dugaan perselingkuhan istrinya dengan Hotma. Menurut Veronica, ucapan Bams kala itu seakan tidak membantah kabar burung yang tidak benar ini.
"Saya meminta pada Bams untuk mengklarifikasi. Bams tahu itu tidak benar tapi Bams tidak muncul untuk mengklarifikasi," ucapnya.
"Karena banyak sekali netizen yang berbicara jelek terhadap anak cucu saya. Saya sangat terpukul," tambahnya.
Veronica menilai ada oknum yang tidak suka dengan keluarga Mikha dan Bams, sampai akhirnya memunculkan isu dugaan perselingkuhan dengan Hotma, sampai membuat keluarga Mikha marah besar.
"Saya sangat marah sekali anak saya difitnah begitu. Sekarang saya datang bersama keluarga pak Hotma saya menerangkan bahwa tidak ada anak saya Mikha berselingkuh bersama pak Hotma," jelasnya.
Veronica menegaskan, ia bersama Mikhavita dan keluarga besar duduk satu meja dengan Hotma Sitompul, seakan membantah kabar soal dugaan perselingkuhan ini dan meredakan situasi yang tidak benar adanya.
"Saya merasa dizolimi, saya merasa sangat dizolimi. Saya sangat marah sekali dan sekali lagi, kabar ini tidak benar," pungkas Veronica.
Oleh: Herco Kredit Foto: Tribunnews
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

"Elak Andaian Cetus Spekulasi Cerai Fazura, Fattah" - Pengurus

gempak
19/09/2024
02:30 MYT
Sejak Fazura memfailkan perceraian terhadap suami, Fattah Amin pada Jumaat lalu, ramai peminat yang mengikuti kisah rumah tangga pasangan selebriti tersebut.
Viral

40 Hari Berkahwin, Wanita Minta Cerai Sebab Suami Mandi Sekali Sebulan

gempak
19/09/2024
00:55 MYT
Seorang isteri memfailkan perceraian selepas 40 hari berkahwin kerana suaminya jarang mandi dalam kejadian di bandar Agra, India.
Hiburan

“Fattah Okay Sahaja Di Set Penggambaran, Dia Sangat Professional” - Liyana Jasmay

gempak
14/09/2024
23:55 MYT
Pelakon dan penyanyi Liyana Jasmay enggan mengulas dan memberi sebarang komen berkenaan rumah tangga aktor, Fattah Amin. meskipun sedang menjalani penggambaran untuk sebuah naskhah bersama.
Hiburan

Fattah Amin Dedah Tiada Orang Ketiga, Akui Masih Sayangkan Fazura

gempak
14/09/2024
04:26 MYT
Pelakon Fattah Amin menegaskan bahawa tiada wanita lain dalam hidupnya yang menyebabkan kepada keruntuhan rumah tangganya bersama aktres, Fazura.
Hiburan

“Saya Sudah Ada Isteri, Kenapa Nak Layan Orang Ketiga?” - Video Fattah Amin Ulas Tentang ‘Penyondol’ Kembali Tular

gempak
14/09/2024
03:12 MYT
Satu video temu bual berkaitan pelakon, Fattah Amin mengulas tentang isu orang ketiga dalam perhubungan kembali tular dalam media sosial.