,
Artis

Kembali Jalin Asmara dengan Mantan Istri, Ameng Rencana Nikahi Semula Evelyn

Gempak ID
16/05/2019
02:14 MYT
Berpisah selama dua tahun, ternyata perceraian di antara Aming dan mantan istrinya, Evelyn Nada Anjani kini masuk ke babak baru.
Perpisahan itu seperti tidak membunuh rasa cinta mereka, sebaliknya keduanya kini kembali intim. Kedekatan mereka malah tidak dirahasiakan baik komedian tersebut atau Evelyn sendiri.
Setelah belakangan ini intim, Aming mengungkapkan telah siap menghadapi masa depan bersama wanita yang pernah dinikahi pada 4 Juni 2016 sebelum resmi bercerai pada 16 Juni 2017.
"Ke depannya aja kita masih mikir, ini tidak mudah tapi kita jauh lebih siap aja, bismillah enggak akan jauh lebih mudah, tapi mungkin kita punya kesiapan untuk menghadapi ke depan seperti apa," kata Aming seperti yang dikutip dari Kompas.com.
Oleh itu Aming mengungkapkan dirinya berharap agar mereka bisa kembali terikat dalam ikatan pernikahan.
"Semoga dramanya happy ending ya. Capek drama terus, mudah-mudahan yang ini langgeng, sampai pelaminan lagi, karena saya sudah tidak muda lagi," ungkap Aming yang ditemui bersama Evelyn usai mengisi sebuah acara di kawasan Tendean, Jakarta Selatan, Rabu (15/5/2019).
Imbuhnya juga masa dua tahun bercerai memberi banyak pelajaran kepada mereka. Pun, setelah balikan, keduanya tidak membahas apa yang telah terjadi di masa silam dan memilih move on.
Mereka sepakat menguburkan semua yang telah berlaku dan memberi fokus terhadap terjalinnya kembali hubungan asmara kini.
"Jadi sudah komit apapun yang terjadi ke belakang sudah, sekali-kali liat ke belakang sebagai pembelajaran untuk lebih baik ayo," ucap Aming.
Sebelumnya saat muncul dalam program acara Pagi Pagi Pasti Happy Trans TV, Senin (13/5/2019), Aming sempat membahas pertemuan kembali dirinya dengan Evelyn sehingga bisa memekarkan kembali bunga cinta mereka.
Ungkapnya, mereka bertemu di sebuah acara fashion show saat dirinya menjadi model di perasmian sekolah fashion sementara Evelyn hadir karena diundang secara diem diem oleh temannya.
Instagram: @evelynnadaanjani
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Jennie BLACKPINK Keluar Bersama BamBam GOT7, Ini Penjelasan Wakil Agensi

gempak
19/09/2024
12:25 MYT
Wakil daripada label Jennie BLACKPINK, OA Entertainment tampil menafikan khabar angin hubungan cinta dengan anggota kumpulan GOT7, BamBam.
Hiburan

"Kembali Ke Cinta Pertama" - Haziq Hussni Luah Perasaan Kembali Jadi Penyampai Radio.

gempak
06/09/2024
14:55 MYT
Pengacara radio, Haziq Hussni meluahkan rasa gembira apabila dia sudah kembali selepas berehat dari dunia radio.
Hiburan

Lydia Individu Paling Risau Bila Tyzo Masuk Hospital! - "Balik Bercuti, Dia Terus ..."

gempak
04/09/2024
14:30 MYT
Penyampai radio Tyzo Xander mendedahkan usahawan Lydia Rosli antara individu yang paling risau apabila dia dirawat di hospital pada Selasa.
Hiburan

Baru Beberapa Bulan Putus Tunang, Aya Amiruddin Dah Jumpa Pengganti?

gempak
04/09/2024
03:55 MYT
Personaliti media sosial, Aya Amiruddin mendedahkan bahawa dirinya sedang ‘berkawan’ dengan seorang jejaka.
Hiburan

Pernah Terlibat Dengan Ajaran Sesat, Pablo Amirul Kesal, Harap Kisah Hidup Jadi Tauladan Ramai - “Saya Terlalu Percaya Cinta..”

gempak
29/08/2024
07:55 MYT
Pelakon Pablo Amirul berkongsi semula detik apabila pernah terjebak selama dua tahun dalam ajaran sesat Millah Abraham kerana mengikut kekasih.