Perkongsian pendek tapi penuh bermanfaat ini dikongsikan oleh pengguna Twitter yang menggunakan akaun Twitter @Ad-Dien tentang balasan Allah kepada orang menganiaya orang lain.

Jangan pernah bermain-main dengan doa orang yang teraniaya atau diaibkan. Kadang dia tak doa buruk pun, dia just mengadu, minta tolong Tuhan. Sekali kau dah terkena doa orang teraniaya, memang terduduk. Dah berapa ramai yang diberi balasan Tuhan, baru terkial-kial minta maaf.

Kalau rasa kau besar, gah sangat dan tak kisah or tak percaya pun kuasa doa seorang hamba yang yakin dengan Tuhan, it's okay. Tapi bila one day it hit you, it will come like a wave. Satu satu musibah kau akan rasa. Cakap ni pun base on pengalaman sendiri. Ingat, kita ni debu je.

Kredit Gambar: Google

Nota: Gambar utama adalah gambar hiasan semata-mata

Kisah ini dikongsi oleh pengguna Twitter menggunakan akaun Twitter @Ad-Dien dan mendapat hampir 7,000 Retweet dan hampir 9,000 Likes. Beberapa ejaan, perkataan dan ayat mungkin diubah suai untuk memudahkan pembaca.

Pandangan dan pendapat penulis adalah hasil karya asli penulis dan tidak mewakili serta tidak mencerminkan pandangan dan pendapat dari Gempak. Gempak tidak bertanggungjawab atas sebarang kesilapan atau kesalahan kandungan artikel ini.

Kepada anda yang berminat untuk menyumbang, hantarkan karya anda ke GempakSpot