,
Hiburan

"Duit Aku Bila Nak Bayar?" - Tuduh Aiman Hakim Ridza Dayus, Fathia Latiff Sound Bekas Kekasih di Instagram

Kamaruddin Razal
20/09/2018
09:07 MYT
Pelakon Fathia Latiff sekali lagi mengundang kontroversi apabila mendedahkan bekas kekasihnya, aktor Aiman Hakim Ridza tidak membayar hutangnya.
Menerusi sebuah entri terbaru di laman Instagram, Fathia memuat naik sekeping foto Aiman dan menggelarkan pelakon itu dengan panggilan dayus.
"Ni lagi sorang! Duit aku bila nak bayar? Pastu bila mintak duit block call. Kalau hensem takpe la jugak. Dayus detected #rempitmodeon," tulis Fathia.
Walaubagaimanapun, Fathia menutup ruangan komen di entri tersebut. Selepas beberapa minit memuat naik foto Aiman, Fathia telah memadamkan entri terbabit.
Sebelum ini, Fathia pernah menjalin hubungan cinta dengan Aiman selama beberapa tahun tetapi jodoh mereka tidak berpanjangan.
Related Topics
Must-Watch Video
Hiburan

Pelakon Julian Ortega Meninggal Dunia Akibat Serangan Jantung

gempak
03/09/2024
02:25 MYT
Pelakon terkenal kelahiran Sepanyol, Julian Ortega meninggal dunia selepas mengalami serangan jantung ketika bercuti di Pantai Zahora di Barbate, Sepanyol pada 25 Ogos lalu.
Hiburan

“Dia Rasa Dia Boleh Buat, Tapi Bila Masuk Set…”- Zul Ariffin Sependapat Dengan Ruzaidi, Pelakon Baharu Perlu Ada Asas Pertarungan

gempak
31/08/2024
21:55 MYT
Menurut Zul atau nama sebenarnya Zulklifi Ariffin,38, tidak dinafikan ramai ke gimnasium untuk mendapatkan bentuk badan yang menarik namun apabila beraksi di hadapan kamera, fizikal itu tidak digunakan sebaiknya.
Hiburan

Pelakon Veteran Dedah Gembira 17 Tahun Jadi Perempuan Simpanan: “Dia Bagi Elaun”

gempak
25/08/2024
04:05 MYT
Jika menyebut nama pelakon wanita ini pasti ramai yang tidak kenal. Sementelah dia bukan bintang yang terlalu terkenal atau dari Malaysia.
Hiburan

Dianggap Wajah Pelaris Produk, Ini Komen Hannah Delisha!

gempak
20/08/2024
17:05 MYT
Terbaharu, Hannah dilantik menjadi duta produk kecantikan Conboo yang mana sesuai digunakan oleh semua golongan.
Hiburan

“This Is The Best Gift Ever” - Intan Najuwa Dedah Jantina Anak, Bakal Timang Cahaya Mata Perempuan

gempak
20/08/2024
07:55 MYT
Pelakon, Datin Intan Najuwa akhirnya berkongsi berkaitan jantina cahaya matanya.