,
The Hardest Singing Show

THSS: Dapat No.3, Stacy Mohon Maaf Kecewakan Peminat - "Mereka Harapkan Saya Juara"

Umirah Halim
16/07/2024
02:55 MYT
Pemenang tempat ketiga The Hardest Singing Show pada musim pertama, Stacy meluahkan rasa kecewanya kerana tidak dapat merebut gelaran juara.

Mohon maaf kecewakan peminat

Susulan itu, Stacy membuat permohonan maaf sekiranya telah mengecewakan para peminat yang telah mengharapkan kemenangan buat dirinya.
“Saya kecewa sebab saya tak dapatkan tempat juara untuk peminat saya sebab mereka semua harapkan saya untuk dapatkan tempat itu. Jadi saya minta maaf untuk itu,” katanya ketika ditemui selepas konsert akhir THSS.
Bagaimanapun, Stacy tetap meluahkan rasa syukur kerana berkat sokongan peminatnya dia berjaya mendominasi Anugerah Pilihan The Hardest Singing Show Alha Alfa selama lapan minggu berturut-turut.

“Tapi lapan minggu secara berturut-turut saya dapat memenangi Anugerah Pilihan The Hardest Alha Alfa itu cukup istimewa sudah untuk kehidupan saya.

“Alhamdulillah terima kasih sangat buat peminat saya yang mengundi itu lebih daripada segala pertandingan,”ujarnya lagi.

BERITA TRENDING: THSS: Aepul Roza Dinobat Juara, Bawa Pulang RM150,000! - "Saya Terkejut, Tak Pernah Menang Apa-Apa"

BERITA TRENDING: THSS: Raih Posisi Juara Minggu Ke-5, Aepul Roza Dedah Persembahan Terinspirasi Daripada Naim Daniel

BERITA TRENDING: THSS: Bawa ‘Cinta Hati’ Atas Pentas, Aepul Roza Raih Markah Tertinggi 90.83%! Jom Semak Markah Penuh Semua Peserta

BERITA TRENDING: THSS: Diberi Gelaran Peserta ‘Underdog’, Aepul Roza; "Saya Tak Anggap Negatif Tapi Itu Satu ..."

Disoal mengenai tentang kos perbelanjaan yang dikeluarkan sepanjang 10 minggu di pertandingan ini, Stacy mendedahkan dia tidak mengeluarkan perbelanjaan yang terlalu banyak kerana memilih untuk ‘play safe’.
“Berbaloi sangat perbelanjaan yang saya buat sebab saya tak keluar bajet banyak sangat saya memang play safe sebab buat apa nak berbelanja lebih sebab kita menyanyi kan,” kongsinya.
Sekadar info, Aepul dinobatkan sebagai juara dan sekali gus berjaya membawa pulang RM150,000, trofi dan paket pelayaran tajaan Kaki Jalan.
Sementara itu, kedudukan kedua pula disandang oleh Ayda Jebat. Naib juara membawa hadiah wang tunai RM20,000, pakej pelayaran dan trofi.
Stacy pula berada di kedudukan ketiga dengan hadiah wang tunai RM10,000, pakej pelayaran dan trofi.
Tempat keempat menjadi milik Aisha Retno. Aisha membawa pulang hadiah wang tunai RM5,000, pakej pelayaran dan trofi.
Manakala, Putera Muhammad pula menduduki tempat kelima dengan membawa pulang hadiah wang tunai RM5,000, pakej pelayaran dan trofi.
Tempat keenam menjadi milik Zizi Kirana yang membawa pulang hadiah wang tunai RM5,000, pakej pelayaran dan trofi.
Manakala, Anugerah Pilihan THSS Alha Alfa (RM10,000) pula terus didominasi oleh Stacy.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Emma Maembong Kongsi Pengalaman Kena Rasuk, Dakwa Disantau Peminat Melalui Gambar - “Saya Terus Meracau, Mengilai, Muka Basah & Menjerit”

gempak
07/09/2024
01:25 MYT
Pelakon Emma Maembong mendakwa dia pernah disantau oleh salah seorang ahli kelab peminatnya melalui gambar yang dimuat naik di sosial media.
Hiburan

Hun Haqeem Syukur 'Chemistry' Dengan Heroin Selalu Menjadi - "Kalau Penonton Suka, Saya Happy"

gempak
05/09/2024
08:25 MYT
Pelakon kacak Hun Haqeem bersyukur apabila peminat dan penonton menilai kredibiliti lakonannya bersama rakan gandingan wanita menjadi di layar kaca.
Hiburan

“Saya Sanggup Sujud & Minta Maaf Janji Korang Tak Ganggu Mental Mereka” - Abang Tesla

gempak
02/09/2024
23:55 MYT
Enggan memanjangkan isu, pempengaruh Abang Tesla merayu kepada orang ramai agar berhenti ‘menyerang’ kedua-dua isterinya dengan kata-kata negatif.
Hiburan

Siti Khadijah Terharu Peminat Datang Buat Kejutan Di Set Penggambaran – “Ingat Food Truck Tu Untuk Majlis Lain”

gempak
31/08/2024
15:55 MYT
Menurut pelakon yang popular dengan drama Ash & Aish itu, dia tidak menyangka peminatnya sanggup datang ke lokasi penggambaran yang jauh semata-mata untuk memberikan kejutan padanya.
Hiburan

Isu Kes Saman, Bekas Kakak Ipar Ira Kazar Mohon Maaf Secara Terbuka Terhadap Puteri Sarah Depan Hakim

gempak
30/08/2024
02:57 MYT
Pelakon Puteri Sarah bersetuju menyelesaikan kes saman fitnah terhadap bekas kakak ipar kepada Ira Kazar iaitu Wiwi Darvinda Mazwena Mazlan secara baik di Mahkamah Sesyen Sivil, Kuala Lumpur pada Jumaat.