,
The House 5

NIVEA Solusi Utama Masalah Kulit Anda

Zulaikha Yusof
19/04/2019
03:43 MYT
Setiap wanita sudah semestinya mengimpikan kulit yang mulus serta wajah 'flawless' yang bebas daripada jerawat.
Sebenarnya tidak susah untuk memiliki kulit dan wajah yang cantik, anda cuma perlu lebih berhati-hati dalam pemilihan produk kecantikan serta berdisiplin dalam penjagaan kulit.
Bagi mengetahui panduan penjagaan kulit yang sesuai untuk anda lebih tepat, setiap individu itu perlu mengenalpasti jenis wajah dan struktur kulit mereka.
Jadi, untuk menyelesaikan masalah ini, NIVEA telah memperkenalkan produk terbaru yang mampu membantu anda untuk mendapatkan kulit wajah yang diimpikan.
Baru-baru ini NIVEA telah memperkenalkan produk terbarunya iaitu pembersih muka Pearl White Whip Foam dan lotion NIVEA Extra White.
Dengan hanya menggunakan produk ini, ia mampu melindungi kulit anda daripada kelihatan kering dan kusam.
Tidak cukup dengan itu, ia juga mampu mengekalkan kelembapan kulit anda sepanjang hari walaupun di bawah sinaran terik matahari.
Produk Pearl White Caring Whip dan NIVEA Extra White juga telah berjaya menyuntik semangat baru dalam diri Sarah Suhairi, Sissy Imann dan Wani Kayrie dalam mengatasi semua cabaran yang diberikan di dalam The House Musim Kelima.
Di samping itu, ketiga-tiga gadis ini telah membuktikan bahawa dengan produk NIVEA mampu mengekalkan keyakinan diri mereka untuk berhadapan dengan kamera dan orang ramai.
Saksikan bagaimana ketiga-tiga sahabat ini menyelesaikan kesemua cabaran dalam The House Musim Kelima!
Anda boleh mendapatkan pembersih muka NIVEA Pearl White Caring Whip dan lotion NIVEA Extra White di pasaran sekarang untuk merasai sendiri keajaiban selepas menggunakannya.
The House Musim Kelima turut diharumkan oleh NIVEA sebagai penaja utama.
Minggu ini merupakan episod terakhir The House Musim Kelima. Jika anda terlepas episod-episod sebelumnya, jangan lupa saksikan di www.thehouse.com.my untuk melihat gelagat Sarah Suhairi, Sissy Imann dan Wani Kayrie apabila diberikan pelbagai cabaran untuk diharungi bersama.
The House turut disiarkan menerusi saluran Astro Ria (104) dan Ria HD (123) pada setiap hari Rabu jam 9.00 malam bermula 27 Mac 2019.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Keluang Man

Tahu Kisah Wira Harian Yang Penuh Inspirasi? Calonkan Pilihan Anda Sekarang & Berpeluang Menang RM10,000!

gempak
16/09/2024
00:13 MYT
Sempena Hari Malaysia yang akan berlangsung pada 16 September, Astro dan Wonda bergabung untuk meraikan Wira Wonda Kita! Wonda akan mengambil alih Astro Ria dan 13 stesen radio Astro menjadi Astro Wonda Ria dan Wonda FM sepanjang hari.
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

gempak
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Advertorial

Sheriff Jalankan Misi Ops CLEAR Tewaskan Halangan, Bagaikan Syampu CLEAR Takkan Sentap Bila Seratus Peratus Mantap!

gempak
23/08/2024
07:20 MYT
Tidak dinafikan kehidupan sebagai selebriti pasti menjadi sorotan masyarakat sama ada dari segi kehidupan mahu pun penampilan.
Advertorial

Talentbank Umum Senarai Universiti Pilihan Majikan 2024, Sasar Untuk Tingkatkan Peluang Pekerjaan Selepas Tamat Pengajian

gempak
05/08/2024
06:55 MYT
Talentbank, dalam menerajui dan meningkatkan daya kebolehpasaran para graduan serta menghubungkan bidang akademia dengan sektor industri, telah mengumumkan senarai yang dinantikan ramai iaitu senarai Universiti Pilihan Majikan 2024.
Advertorial

Nak Tonton Ke Kodiang With Love Dengan Barisan-Barisan Pelakon? Beli Ribena Untuk Berpeluang Memenangi Tiket Secara Eksklusif Ke Tayangan Drama

gempak
16/05/2024
13:25 MYT
Buat peminat-peminat Ke Kodiang With Love, apa persamaan Hun Haqeem dengan Ribena? Nak tahu jawapannya? Mestilah dua-dua sama-sama manis! Jadi untuk tambahkan lagi kemanisan itu, Ribena telah menjalankan satu pertandingan di mana peminat-peminat berpeluang menyaksikan tayangan Ke Kodiang With Love finale bersama pelakon-pelakon drama tersebut.