Apa itu ‘Takdir Terindah’? Mungkin setiap orang mempunyai deskripsi atau versi masing-masing tentang perkara tersebut.

Namun, takdir terindah menurut Ajip adalah apabila dirinya bertemu kembali ‘crush’ dari zaman sekolah menengah, Naziah.

Pertemuan tidak diduga itu terjadi selepas kereta yang dipandu Naziah rosak yang menyebabkan dirinya buntu untuk balik ke kampung menyambut Hari Raya sehinggalah dipelawa oleh Ajip untuk pulang bersama kerana berasal dari tempat yang sama.

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)


Persoalannya, adakah Ajip akan mengambil peluang singkat itu untuk memikat hati Naziah sepanjang perjalanan mereka balik ke kampung?

Adakah perancangan khas yang dibuat oleh Ajip berjaya mencuri perhatian Naziah untuk jatuh hati kepadanya? Adakah Ajip akan menggunakan minuman kegemarannya dan juga Naziah iaitu Ribena untuk memikat hati Naziah?

Saksikan Mini Series Ke Kodiang With Love yang dibawakan khas oleh Astro dengan kerjasama Ribena. Episod pertama bakal ditayangkan 5 April ini di laman web Astro Gempak.

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)


Ke Kodiang With Love menampilkan lakonan pelakon kacak, Hun Haqeem, Qistina Khaled, Danish Hazriq serta juara Hero Dewi Remaja 2023, Aiman Ameer.

Raikan sambutan Syawal yang bakal tiba tidak lama lagi bersama keluarga yang tersayang dengan Ribena! Sambutan rumah terbuka anda untuk Raya kali ini juga pasti akan lebih bermakna dengan kenikmatan dari Ribena!