,
Laman Utama

Air Force Terus Bangkit, Kutipan Kini Cecah RM27 Juta! Nas-T: “Terima Kasih Rakyat Malaysia”

Mya Amri
12/09/2022
08:30 MYT
Pelakon Air Force The Movie: Selagi Bernyawa, Nas-T mengucapkan terima kasih atas sokongan rakyat Malaysia kepada filem tersebut.
Menerusi akaun Instagram miliknya, Nas-T melahirkan rasa syukur dengan kutipan Air Force yang kini mencecah RM27 juta.
“Alhamdulillah, kutipan setakat ini telah pun mencecah RM27 juta guys! Terima kasih rakyat Malaysia! Teruskan menonton dan sokong filem ini ok!” tulisnya.
Tidak hanya Nas-T, dua lagi pelakon utama Air Force iaitu Datuk Adi Putra dan Aiman Hakim juga turut merasakan perkara yang sama.
“Air Force The Movie: Selagi Bernyawa sudah mencecah kutipan RM27 juta! Teruskan memberi sokongan kepada filem ini!” tulis Adi.
“Tahniah. Alhamdullilah kepada seluruh tenaga kerja Air Force The Movie: Selagi bernyawa. RM27 juta setakat ini. Insya-Allah akan ditayangkan di Korea , Jepun dan Taiwan. Teruskan menyokong dan menonton filem tempatan kita okay!” coret Aiman.
Sebelum ini, Air Force The Movie berjaya merekodkan kutipan RM8 juta dalam tempoh empat hari tayangan.
Air Force The Movie: Selagi Bernyawa dipersembahkan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) bersama lima syarikat penerbitan gergasi iaitu Multimedia Entertainment, Golden Screen Cinemas (GSC), Astro, FXHammer Films dan SixFun Media.
Filem ini mengisahkan Pasukan Khas Udara (PASKAU) yang terkandas di Namburi selepas kapal terbang TUDM ditembak musuh. Di Malaysia, pasukan TUDM melancarkan misi untuk menyelamatkan mereka.
Air Force The Movie: Selagi Bernyawa juga menampilkan barisan pelakon terkenal antaranya Datuk Adi Putra, Aiman Hakim Ridza, Nas-T, Sara Ali, Pablo Amirul, Johan As'ari, Luqman Hafidz, Anas Ridzuan, Jack Tan, Iman Corinne, Scha Alyahya dan Carmen Soo.
Jadi kepada yang belum menonton, dapatkan tiket anda sekarang dan saksikan pertempuran hebat Air Force The Movie: Selagi Bernyawa di pawagam sekarang.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Syafiq Kyle Dedah Ada Pihak Skeptikal, Takut Filem Lakonannya Tak Meletup – “Kutipan Tinggi Itu Bukan Kerja Saya"

gempak
13/08/2024
06:55 MYT
Aktor Syafiq Kyle mendedahkan ada pihak yang melabelnya artis bermasalah sehingga ada pihak yang enggan mengambilnya bekerja kerana takut berdepan kerugian.
Berita

Seleweng Kutipan Derma, Suami Isteri Pempengaruh Ditahan SPRM

gempak
10/07/2024
14:37 MYT
Pasangan suami isteri yang juga pempengaruh yang terpalit dengan isu dakwaan menyeleweng kutipan derma ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), hari ini.
Filem

The Experts Raih RM10 Juta! Jadi Pilihan Ramai Di Pawagam

gempak
03/06/2024
05:04 MYT
Filem aksi heist nombor satu pilihan ramai ketika ini, The Experts terus mencipta kejayaan apabila berjaya meraih kutipan RM10 juta.
Filem

Sheriff: Raih RM60.5 Juta! Netizen Setuju, Memang Layak Dominasi Pawagam

gempak
19/05/2024
04:30 MYT
Filem aksi terhebat karya pengarah, Syafiq Yusof Sheriff kini sudah meraih kutipan RM60.5 juta.
Filem

#Sheriff: 14 Hari Tayangan Kaut RM44.5 Juta! Ramai Beri 10/10

gempak
02/05/2024
06:28 MYT
Tahniah Sheriff.