Tak kisahlah korang ni kaki main game kat telefon ke, suka OOTD dan kongsi update ke, atau nak chat dan video call sepanjang masa, semua tu korang boleh buat dengan data tanpa had Unlimited FUNZ™!



Pek prabayar Unlimited FUNZ™ yang terkini akan bagi korang data tanpa had untuk 10 aplikasi popular termasuk gaming, media sosial dan mesej. Mestilah korang seronok sebab data takkan habis dengan Unlimited FUNZ™!



Korang yang kaki gaming tu memang boleh lemah semangat kalau tiba-tiba data habis! Dengan pek Unlimited FUNZ™ dari U Mobile ni, korang boleh main game PUBG Mobile dan MLBB sepuas hati korang! Memang tak habislah. Hari-harilah chicken dinner!



Percayalah, hidup korang akan bosan kalau tak ada media sosial. Jadi korang boleh bayangkan macam mana stressnya kalau tengah nak upload gambar OOTD kat Instagram korang, lepas tu data pulak habis… Tepuk dahi! Sebab tu pek Unlimited FUNZ™ bagi korang data tanpa had untuk Facebook, Instagram dan Twitter. Korang boleh muat naik status, gambar dan apa saja cerita di media sosial korang tanpa ada gangguan data. Baru lah funz!



Tengah seronok korang video call dengan BFF, tiba-tiba slow dan terputus sebab data habis... Mesti korang pernah alami macam ni kan? Memang buat panas satu badan! Sebab itulah korang kena dapatkan pek Unlimited FUNZ™ yang berikan data tanpa had untuk korang guna WhatsApp, WeChat, Facebook Messenger, imo dan Viber. Bolehlah gosip sepuas hati!



Pek Unlimited FUNZ™ terbaru dari U Mobile ni memang satu-satunya pek prabayar yang memberikan data tanpa had untuk 10 aplikasi popular ni untuk korang! Have Funz, okay!

Oh, jangan lupa! Dengan pek Unlimited FUNZ™ ni, korang juga boleh buat panggilan tanpa had ke nombor U Mobile lain hanya RM1 sehari. Pastikan kekal aktif dan korang boleh enjoy data serta panggilan tanpa had ni. Jimat weh!

Nak tahu lagi, layari sini