"Kalau orang sedar perubahan itu nak buat macam mana, terpulanglah," jawab pelakon dan penyanyi Diana Danielle kepasa Gempak mengenai perubahan wajahnya terutama bahagian hidungnya yang menjadi perbualan netizen baru-baru ini.

Ulas Diana lagi, dia memang ada perasaan ketidakyakinan diri dan dia cuba mengatasinya.

"Saya memang ada rasa kekurangan diri termasuk tubuh badan saya. Walaupun macam mana sempurnanya diri kita pasti akan ada rasa kurang keyakinan diri dan saya atasi kekurangan itu.

"Cuma tak perlu untuk saya jelasakan secara terperinci. Kalau nak tahu boleh datang tanya terus kepada saya," ulasnya lagi.

Pelakon Imaginur itu ditemui selepas pelancaran single terbaharu berjudul Bersama Dengan Rindu di sebuah pusat beli belah di Kuala Lumpur.

Diana berkata, dia memilih untuk muncul dengan single berkenaan yang berkonsepkan 'patah hati' selepas lapan tahun tidak melancarkan lagu baharu.

"Lagu ini menceritakan mengenai cinta yang semakin lama semakin jauh atau rengganb. Ia menggambarlan perasaan perit apabila kehilangan orang yang dicintak dan harapan yang masoh ada walaupun ditinggalkan," katanya.



Diana mendapat hak jagaan anak sepenuhnya terhadap dua orang anaknya, Muhammad, 10, dan Nur Aurora, 8 oleh hakim Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam, Zulfikri Yasoa pada petang Isnin lalu.

Terdahulu Farid melafazkan cerai talak satu di hadapan Hakim Syarie Syukran Yusof, menerusi Google Meet memandangkan pelakon filem Anwar itu tidak menghadirkan diri ke mahkamah.

Kontroversi rumah tangga pasangan ini timbul selepas Diana memfailkan perceraian di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari pada 10 Mac lalu.