Bintang All Stars Gegar Vaganza (GV10), Datuk Aishah menyatakan rasa tidak sabar untuk membuat persembahan di pentas GV.

Menurut Aishah, dia bersyukur kerana kali ini kondisinya berada dalam keadaan terbaik berbanding GV sebelum ini.

“Saya nak berfesyen, kalau dulu tak ada pereka fesyen nak buat baju, tak nak ambil saya pasal baju terlebih kain (bersaiz besar), sekarang alhamdulillah dah ada.

“Masa GV sebelum ini walaupun menang saya merasakan itu bukanlah versi terbaik saya sebab saya tidak kelihatan bagus.

“Kita pun sendiri tahu keupayaan kita jadi bila lebih sihat, boleh pakai baju macam-macam rasa gembira,” katanya ketika ditemui Gempak.



Mengulas mengenai GV, Aishah berkata persaingan kali ini paling sengit dan dia akan cuba memenuhi aspek lain yang diperlukan dalam pertandingan itu.

“Persaingan sengit, semua orang menyanyi dengan sangat baik, jadi ada benda benda lain pula yang akan dilihat antaranya daripada segi penampilan, kreativiti, penyampaian dan penghayatan.

“Ini bukan pertandingan menyanyi ini pertandingan persembahan yang terbaik.

“Untuk saya, sekarang saya berada dalam kondisi lebih baik dari segi kesihatan, fitness, berbanding dahulu,” jelasnya.

Terdahulu, Aishah berjaya menurunkan berat badan kelada 52 kilogram selepas melakukan pembedahan bariatrik atas sebab kesihatan pada tahun 2018.

Aishah bersama sembilan juara akan berentap kembali di pentas GV pada 24 September ini.

Selain Aishah, All Stars Gegar Vaganza menampilkan Ayai Ilusi (GV1), Siti Nordiana (GV2), Azharina (GV3), Noryn Aziz (GV5), Naqiu serta Hady Mirza (GV6), Cliff Umar (GV7), Aliff Aziz (GV8) dan Jaclyn Victor (GV9).

BACA: Juara Vs Juara! Senarai Penuh 10 Bintang All Stars Gegar Vaganza

BACA: Ini Senarai Calon Hot Seat All Stars Gegar Vaganza! Korang Nak Siapa Masuk?


All Stars Gegar Vaganza akan bersiaran secara langsung dari Auditorium MBSA, Shah Alam, setiap Ahad, jam 9.00 malam secara eksklusif di Astro Ria (Saluran 104).

Untuk pilihan lebih fleksibel, ia boleh distrim melalui platform On Demand menerusi Astro Box dan aplikasi Astro GO.