Go Shop, platform membeli-belah gaya hidup dan e-dagang utama Malaysia menawarkan perkhidmatan penghantaran secara percuma ke Sabah dan Sarawak sempena meraikan Pesta Kaamatan dan perayaan Hari Gawai pada tahun ini.

Promosi yang bermula sejak 29 Mei itu disambung hingga 10 Jun 2021!

Ketika ramai pelanggan memilih untuk membuat pembelian tanpa perlu meninggalkan kediaman masing-masing, perkhidmatan penghantaran percuma Go Shop ini menjanjikan pelanggan-pelanggannya di Sabah dan Sarawak bakal menerima produk-produk yang asli dan berkualiti tinggi di musim perayaan ini kelak.

Pelanggan boleh membeli-belah dalam suasana yang cukup selesa dari kediaman masing-masing, pada bila-bila masa dan menikmati tawaran potongan harga sehingga 50% untuk seleksi barangan menarik, dari perkakasan rumah, peralatan memasak dan dapur, fesyen, digital, produk kecergasan dan kesihatan serta banyak lagi dari Go Shop.

Juga, pelanggan boleh mendapatkan tawaran terhebat dari seleksi barangan jenama kecantikan seperti Chriszen dan Laneige, produk terbaharu dan eksklusif dari Primada dan Akemi, barangan terlaris sepanjang masa, Kissen dan Strom, produk peralatan memasak yang perlu ada buat semua, Copper Diamond dan mop istimewa, GoodSense.

Menariknya lagi, pelanggan boleh menikmati sehingga lima peratus (5%) Go Points ‘cashback’ apabila membuat pembelian produk-produk terpilih di laman sesawang Go Shop atau di aplikasinya.

Ketahui informasi terkini mengenai tawaran-tawaran menarik Go Shop ini di Astro menerusi Go Shop RUUMA (Saluran 118), Go Shop GAAYA (Saluran 120), Saluran 111 dalam Bahasa Melayu dan di Saluran 303 untuk Bahasa Mandarin. Untuk keterangan lebih lanjut, sila layari www.goshop.com.my atau muat turun aplikasi Go Shop app di Google Play dan App Store.