,
Peraduan

GOLD on Astro First - Sewa & Menang (CLH Signed Jersey)

Muhammad Ridhwan Roslan
30/08/2024
06:45 MYT

Berita khas untuk peminat sukan lagi-lagi badminton! Bersempena dengan filem Gold yang ditayangkan di Astro First, ada special contest untuk peluang menang jersi terhad ditandatangani oleh Cheah Liek Hou dan pelakon filem Gold.

Gold’ mengisahkan perjalanan hidup jaguh badminton para negara, Cheah Liek Hou sejak kecil. Ketika dia berusaha untuk menempatkan namanya dalam arena sukan nasional, beliau didapati menghidap penyakit saraf yang dikenali sebagai Erb’s Palsy. Kehilangan ayah sebagai penyokong kuatnya juga membuatkan Liek Hou hilang arah. Namun, apabila acara Paralimpik dunia mengiktiraf badminton sebagai sukan yang akan dipertandingkan di Tokyo, Liek Hou bangkit semula dengan bantuan jurulatih dan pemain legenda Malaysia, Rashid Sidek.

Senang je tau sebenarnya! Korang hanya perlu sewa filem Gold di Astro First melalui aplikasi My Astro untuk peluang memiliki jersi eksklusif dengan tandatangan Cheah Liek Hou dan pelakon-pelakon filem Gold.

Memang puas hati kalau siapa yang dapat menang jersi ni. Ada tandatangan pemenang pingat emas pertama Malaysia dalam sukan badminton Paralimpik 2020! Memang terbaik lah! 

Langkah-langkah penyertaan adalah seperti di bawah:
Langkah 1: Sewa filem GOLD di Astro First melalui aplikasi My Astro. Pembelian termasuk filem GOLD secara bersendirian sahaja. (RM15 tidak termasuk cukai). Kombo tidak termasuk.

Langkah 2: Anda dikehendaki untuk memuat turun aplikasi My Astro, klik pada visual yang tertera ‘GOLD Kini Di Astro First’ or ‘GOLD Now on Astro First’ di aplikasi My Astro. Klik ‘Redeem’, Peserta berkemungkinan dikehendaki untuk menjawab beberapa soalan untuk berpeluang menang.

Langkah 3: Layari laman web Astro Gempak dan pergi ke tab ‘PERADUAN’ dan cari ‘GOLD Sewa & Menang’ atau ‘GOLD Rent & Win’. Baca Terma dan Syarat serta Privasi Notis. Peserta mesti mematuhi mekanisme Peraduan seperti yang telah dimaklumkan atau akan dimaklumkan oleh Penganjur dari semasa ke semasa, semasa Tempoh Peraduan. 

Peraduan bermula daripada 20 September 2024 – 30 September 2024, 11:59PM. So pastikan korang tak terlambat untuk sertai contest ni korang ok? Jangan tunggu last minute dan jangan lupa untuk share dekat kawan-kawan, family untuk join tau! 

Rujuk terma dan syarat di sini untuk maklumat lebih lanjut dan syarat-syarat peraduan.
Semoga berjaya!

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hollywood

Drama Epik Sejarah Jepun Shogun Julang 18 Trofi Anugerah Emmy Ke-76!

gempak
16/09/2024
09:26 MYT
Drama epik sejarah Jepun, Shogun melakar rekod baharu apabila menang 18 trofi di acara berprestij Anugerah Emmy ke-76 yang berlangsung di Peacock Theater, Los Angeles, Amerika Syarikat.
Sukan

Cheah Liek Hou Rancang Guna Insentif RM1 Juta Bantu Bekas Atlet Kurang Bernasib Baik - "Tiga Tahun Lepas Saya Sudah ..."

gempak
12/09/2024
09:50 MYT
Atlet berusia 36 tahun berkata selain mahu membantu mereka yang memerlukan beliau juga akan menyumbang sebahagian daripada hadiah kemenangan itu untuk membantu bekas atlet yang kurang bernasib baik.
Sukan

Suasana Meriah Rai Kepulangan Wira Wirawati Paralimpik Paris 2024

gempak
11/09/2024
07:45 MYT
Suasana di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) Terminal 1 sekali lagi bergema dengan tepukan gemuruh peminat sukan tanah air ketika menyambut kepulangan barisan atlet para yang menggalas harapan negara di Sukan Paralimpik Paris 2024, malam tadi.
Sukan

Paralimpik Paris 2024: Datuk Latif Romly Bawa Pulang Pingat Perak

gempak
08/09/2024
00:02 MYT
Hasrat untuk melihat atlet olahraga para negara, Datuk Abdul Latif Romly untuk terus 'terbang tinggi' mempertahankan pingat emas dalam saingan lompat jauh T20 (kecacatan intelektual) di Sukan Paralimpik Paris 2024 tidak kesampaian apabila dia hanya memperoleh perak sebentar tadi.
Sukan

Hebat! Wanita Kudung Tangan Raih Perfect 10, Atlet Memanah Paralimpik Ini Curi Perhatian Dunia

gempak
06/09/2024
18:55 MYT
Hebatnya atlet memanah paralimpik India, Sheetal Devi, 17, yang mencuri perhatian dunia apabila berjaya menampilkan persembahan cemerlang dalam Sukan Paralimpik Paris 2024.