Tindakan bekas isteri Sule, Nathalie Holscher tidak menggenakan tudung menerusi perkongsian terbaru di Instagram miliknya pada Isnin menuai beragam komen dalam kalangan warganet.

Bagi warganet, hal yang dilakukan Nathalie membuka tudungnya agak mengejutkan ; sama seperti laporan bekas deejay ini memeluk Islam sebelum berkahwin dengan pelawak terkenal itu pada tahun 2020.

Warganet mula menghakimi dan bercakap tentang iman serta tujuan Nathalie bertudung dan peluk Islam serta membuang semua tatu yang pernah dicacah pada badannya.

Namun ibu satu anak itu tidak memberi sebarang respons. Dia malah berkongsi gambar dan foto dirinya tidak bertudung dalam warna hitam putih tanpa meninggalkan sebarang keterangan pada ruangan kapsyen.

Nathalie dan Sule bercerai pada Ogos 2022 dan sejak itu ada sahaja kisah ketidakpuasan hati yang diluahkan terhadap mantan suaminya itu.

Terbaru, Nathalie terkilan dan menyifatkan Sule sebagai bapa yang tidak bertanggungjawab apabila mementingkan pekerjaan daripada anaknya, Adzam Adriansyah Sutisna yang jatuh sakit.