Laman Utama

Ini Cara Untuk Hiburkan Famili Anda Dengan Hanya RM99.99 Sahaja!

Izwan Isa
10/07/2022
12:50 MYT
Mungkin ramai yang sedang bercuti sempena dengan kedatangan Hari Raya Aidiladha dan menghabiskan masa bersama keluarga tercinta.
Jika memilih untuk duduk di rumah, apa kata langgan pakej pek platinum dan premium terbaharu Astro dengan harga RM99.99 sahaja!
Tak perlu keluar rumah untuk ke panggung wayang sebab dengan harga RM99.99, anda dapat menonton bersama dan mengeratkan lagi hubungan sesama keluarga.
Menerusi pakej ini, anda bakal menerima lebih 100 saluran tempatan dan luar negara, termasuk HBO GO+, Disney+ Hotsar, Netflix, Live Sports dan banyak lagi.
Jadi, dengan pilihan yang banyak, tentulah anda dapat memilih filem-filem menarik yang sesuai dengan cita rasa anda.
Antara filem-filem yang boleh anda tonton di saluran yang disediakan termasuklah Rampage, Pitch Perfect 2, Top Gun, The Karate Kid, Dark Shadows, The Terminator dan Venom.
Risau bila hujan dan siaran akan terganggu? Jangan khuatir! Dengan adanya Astro Ultra Box, masalah tersebut pasti tidak akan berlaku!
Jangan lepaskan pakej berharga ini! Langgan sekarang sebelum anda menyesal. Tawaran terhad tertakluk terma dan syarat. Memang #MyAstroMoments.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
goldmovie

#Gold: Terpilih Jayakan Watak Rashid Sidek, Farid Kamil Akui Rasa Bangga - “Saya Sangat Bersyukur Apabila Dipilih”

gempak
05/07/2024
09:55 MYT
Pelakon, Farid Kamil menzahirkan rasa syukur setelah namanya dipilih memainkan watak sebagai Rashid Sidek menerusi filem Gold.
Hiburan

Didakwa Hidap Artritis, Sheila Majid Kesal Ada Pihak Reka Cerita Palsu Untuk Promote Produk - “Merepek!”

gempak
05/07/2024
08:42 MYT
Penyanyi Datuk Sheila Majid meluahkan rasa kesal di Instagram apabila terdapat laporan berita palsu yang mendakwa dirinya menghidap penyakit artritis.
Hiburan

“Sedih Bila Dengar Adik-Adik Industri Mengadu Ada Suara Kata Budak Teater Bukan Selebriti, Kenapa Nak Kena Bayar Mahal,” - Farah Ahmad

gempak
05/07/2024
07:55 MYT
Pelakon Farah Ahmad mendedahkan keseronokan berlakon dapat dirasai apabila dapat bermain rasa dengan rakan gandingan terutama yang mempunyai asas dalam teater dan lakon.
Viral

Pelajar Ini Cipta Lagu Rap Untuk Mudah Hafal Subjek Sejarah, Netizen Approved - “Kenapalah Adik Ni Tak Muncul Masa Kami SPM Dulu”

gempak
05/07/2024
06:55 MYT
Seorang pelajar lelaki menjadi tular selepas berkongsi cara kreatif untuk menghafal subjek Sejarah.
Hiburan

Menangis Depan Kamera ‘Not A Problem’ Buat Nabila Huda - “Apa Yang Saya Tak Boleh Buat, Paling Susah Adalah…”

gempak
05/07/2024
05:55 MYT
Pelakon Nabila Huda mengakui menjadi pengacara untuk sebuah program merupakan sesuatu yang paling susah untuk dilakukan dalam kerjaya seninya.