Tunku Norhanis binti Tunku Salman atau lebih mesra dipanggil Tunku Hanis ini cukup terkenal dengan drama seperti Memori Cinta Suraya, Suamiku Encik Sotong dan Papa Ricky.

Pada satu entri di Instagramnya, Tunku Hanis memuat naik satu caption yang cukup 'pelik'.

"Inilah wanita berdosa, keji, penuh dusta, hipokrit, busuk hati, penuh cela, hina, tidak berakhlak, sombong, kuat mengumpat/mengata & teramat jauh dari segala kebaikan dunia apakan lagi pula akhirat, tiada di dunia yang seteruk dia," tulis Tunku Hanis.

Pada mulanya ramai beranggapan dia menulis tentang seseorang, tetapi bila dibaca hingga habis, rupanya ayat-ayat tersebut ditujukan pada dirinya sendiri.

"Ya Allah ya tuhanku semoga kurus! Strictly on diet! Bismillah! Hahaha!" tambah Tunku Hanis lagi.

Inilah wanita berdosa, keji, penuh dusta, hipokrit, busuk hati, penuh cela, hina, tidak berakhlak, sombong, kuat mengumpat/mengata & teramat jauh dari segala kebaikan dunia apakan lagi pula akhirat, tiada di dunia yang seteruk dia. Ya Allah ya tuhanku semoga kurus! Strictly on diet! Bismillah! Hahaha!

A post shared by Miss TH (@tunkuhanis) on


Rupa-rupanya dia berjanji dengan dirinya untuk diet tetapi gambar yang dimuat naik sebagai entrinya di Instagram menunjukkan dia sedang menikmati sepinggan nasi.

Pada masa yang sama, ramai yang memuji model dan pelakon ini yang kini sudah mula berhijab.

Kredit Gambar: Instagram