Nama pelakon jelita Sophia AlBarakbah hangat diperkatakan apabila Sarah Yasmine memuatnaik tangkap layar perbualan dipercayai antara Sophia dan Aliff Aziz.

Panggilan manja Aliff dan Sophia

Tankap layar yang dimuatnaik oleh Sarahitu turut mendedahkan perbualan antara Sophia dan Aliff yang menggunakan panggilan manja seperti “bubs”, “love” dan “yang”.

Berhubung guna akaun palsu


Tidak terhenti disitu, Sarah juga memuatnaik tangkap layar perbualan antara akaun palsu @robin_16_hood dipercayai milik Sophia dan @princeexyz77 milik Aliff.

Menurut Sarah, tangkap layar tersebut dimuatnaik sebagai bahan bukti setelah Sophia bertindak seperti ‘bidadari’ kerana mengeluarkan kenyataan palsu bahawa dia sudah tidak melayan pelakon daripada Singapura itu walaupun telah bertindak sebaliknya.

Terdahulu, Sarah Yasmine sekali lagi tampil pula mendedahkan tangkap layar perbualan antara pelakon Sophia AlBarakbah dan Aliff Aziz.

Pendedahan tersebut dilakukan kerana Sarah berang apabila Sophia bertindak menjaja cerita yang tidak benar kepada pihak media sehingga mengakibatkan Aliff dibenci ramai.

Berita Trending: Nama Dipetik Dalam Perbualan Whatsapp Viral, Jenama Suplemen…

Berita Trending: Kongsi Quote Tentang Pendosa, Posting Instagram Stories Aisyah Aziz…