Laman Utama

Inspektor Sheila Cari Yang Cergas & Fit, Nama Tengku Zafrul Terkait – “Maaf Saya Dah Berpunya”

Syafiqah Jalal
07/07/2023
12:36 MYT
Kisah Inspektor Sheila semakin mendapat perhatian ramai lebih-lebih lagi mengenai dirinya kini sedang mencari bakal suami.
Dalam satu kenyataan kepada media, Sheila memberitahu dia mahu mencari bakal suami yang cergas, sihat dan tidak berbadan gemuk.
Namun tiba-tiba Menteri Pelaburan, Perdagangan dan Industri (MITI) Tengku Datuk Seri Zafrul Abdul Aziz pula dikaitkan.
Seorang pengguna laman sosial di Twitter menciap mengenai pencarian bakal suami Shiela dengan membuat pautan (tag) pula akaun Twitter Tengku Zafrul.
"Tolong tag kawan anda yang kaki jogging, kaki kayuh basikal, kaki marathon dan juga kaki gym," ciap seorang individu.
Individu itu membuat pautan kepada akaun Twitter Tengku Zafrul memandangkan beliau sering berkongsi tentang aktiviti kecergasan menerusi media sosial.
Mengejutkan kerana Tengku Zafrul dengan santai turut memberi respons ringkas mengenai hal itu. "Minta maaf, saya dah berpunya," jawab Tengku Zafrul ringkas pada Khamis.
Terdahulu, usahawan dan pempengaruh, Iqbal turut terpalit gossip dengan Inspektor Shilea selepas memberitahu hasratnya hendak berkenalan dengan wanita itu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

George Town Dikenali Semua, Tak Perlu Tukar Nama Tanjong Penaga

gempak
17/07/2024
13:45 MYT
George Town telah dikenali seluruh rakyat Malaysia dan dunia sekian lama, justeru tiada sebarang isu berkaitan nama tempat dan keperluan untuk menukar nama ibu negeri Pulau Pinang itu.
Hiburan

Nonny Nadirah Tak Nak Kaya Tapi Nak Bebas Sihir, Mahu Jodoh Dikirim Allah - "Aku Reda Tak Dapat Jodoh Di Dunia, Kahwin Tak Boleh Dipaksa"

gempak
14/07/2024
00:55 MYT
Pelakon dan penyanyi sensasi Nonny Nadirah tampil berkongsi luahan hatinya yang mahukan lelaki yang bertanggungjawab dan ikhlas menerimanya kerana Allah.
Hiburan

Netizen Petik Nama Ammar Alfian Belasah Kekasih, Ini Respons Tuan Badan

gempak
09/07/2024
04:25 MYT
Pelakon, Ammar Alfian menafikan dakwaan dia pelakon yang membelasah kekasih setelah dipetik nama oleh netizen.
Hiburan

Uniknya! Pelancong Wanita Ini Diberi Nama Malaysia - “Orang Di Sini Baik, Makanan Juga Bagus”

gempak
02/07/2024
10:25 MYT
Seorang wanita rakyat Amerika Syarikat menjadi perhatian netizen kerana memiliki nama yang unik menyamai negara ini iaitu Malaysia.
Hiburan

Sharifah Amani Selamat Bersalin, Pilih Nama Klasik Untuk Anak - “Meet Our Little One Ahmed Mohsein”

gempak
28/06/2024
09:39 MYT
Suami kepada pelakon, Sharifah Amani iaitu Ahmed Faris Amir mengucapkan rasa syukur selepas isterinya selamat melahirkan anak sulung mereka.