,
Hiburan

Intan Najuwa Shopping Baju Baby, Netizen Pula Yang ‘Bitter’ Kata Membazir Beli Banyak & Mahal - “Masa Single, Staf & Kawan Hamil Semua Saya…”

Asyikin Mayudin
06/10/2024
07:55 MYT
Bakal menimang cahaya mata pertama tidak lama lagi, pelakon Datin Intan Najuwa dilihat sedang menikmati keseronokan membeli-belah barangan dan pakaian untuk bayi perempuannya.
Bagaimanapun, perkongsian video Intan di TikTok mendapat pelbagai reaksi netizen yang ada juga antara mereka menasihati pelakon itu agar tidak membazir membeli pakaian bayi memandangkan akan pakai untuk sekejap sahaja.
“Sebenarnya baju baby tak perlu banyak-banyak dan mahal-mahal sangat sebab baby pakai kejap saja. Dulu hubby (suami) selalu pergi overseas, banyak baju girl dia beli tapi kejap saja pakai lepas itu bagi orang,” kata individu itu.
Intan bagaimanapun membalas komen netizen itu dengan mengatakan dia sebelum ini selalu berbelanja pakaian bayi untuk pekerja dan kawan-kawan yang hamil ketika zaman bujang.
Intan meminta semua orang memberi peluang dan ruang untuk dirinya menikmati momen dia berbelanja untuk bayinya pula.
“Bagi la saya merasa baby pertama ni dulu. Masa saya single, pekerja-pekerja saya, kawan-kawan saya pregnant semua saya shopping kan untuk baby diaorang.
“Tak pernah berkira. Now it’s my turn and let me enjoy this moment (sekarang tiba masa giliran saya dan biarkan saya nikmati momen ini),” kongsi Intan.
@intannajuwaaa
in my girl mum era <3♬ Very Demure, Very Mindful - Tambo
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

“Kerek, Hilang Rasa Hormat”- Netizen Menyampah Lihat Sikap Kakak Fasi Perangai Acah Senior

gempak
06/10/2024
09:25 MYT
Tular di media sosial X apabila seorang individu meluahkan rasa kurang puas hati terhadap fasilitator wanita ketika minggu orientasi sebuah universiti tempatan.
Viral

“Selagi Bukan Zina…” - Netizen Nasihat Cik Epal Untuk Perbaiki Hubungan Bersama Jofliam

gempak
06/10/2024
03:55 MYT
Pempengaruh terkenal, Cik Epal, telah memuat naik satu hantaran gambar di Instagram miliknya dengan kapsyen berbaur luahan hati.
Hiburan

Zynakal Enggan Ambil Pusing Muka Sering Jadi ‘Bahan’ Kutukan - “Saya Sedar Saya Bukan Zayn Malik”

gempak
05/10/2024
04:02 MYT
Penyanyi Zynakal menyatakan dirinya tidak terasa hati apabila wajahnya sering menjadi bahan kutukan segelintir pihak.
Hiburan

Tak Puas Hati Isu Curang, Netizen Kongsi Gambar Mesra Jofliam & Dewi?

gempak
05/10/2024
01:12 MYT
Khabar angin tentang perselingkuhan chef pizza, Jofliam seakan-akan tidak menemui titik noktah apabila dirinya dikatakan kelihatan mesra bersama pekerjanya iaitu Dewi semasa acara The Best Pizza 2024, yang berlangsung di Milan, Itali baru-baru ini.
Hiburan

Sajat Wish Birthday ‘Teman’ Baru, Siap Hashtag Lover, Netizen Komen - “Aku Ingat Sufian Suhaimi..”

gempak
03/10/2024
12:25 MYT
Usahawan kontroversi, Sajat tampil memuat naik beberapa keping foto bersama ‘teman’ baharunya.
BorakSeeni