,
Laman Utama

“Jangan Beri Sebarang Hadiah Melalui Anak-Anak Lagi” - Diana Tolak, Tak Terima Cincin Farid Kamil

Mya Amri
31/05/2023
06:50 MYT
Pelakon, Diana Danielle menafikan dakwaan menerima barang kemas melalui anak mereka seperti yang didakwa oleh suaminya, Farid Kamil.
Diana memaklumkan perkara itu dalam satu hantaran di akaun Instagram miliknya menerusi ruangan Insta Story.
Menurut Diana, dia juga berasa kurang selesa dengan situasi yang berlaku namun tidak memberikan sebarang reaksi.
“Sebenarnya, saya tak menerima ‘lapan cincin' itu. Dia (Farid) memberikannya kepada anak lelaki saya dan memintanya untuk menyerahkan kepada saya.
“Saya berasa kurang selesa mengenainya, tetapi saya mengambil keputusan untuk tidak memberikan sebarang reaksi," coretnya.
Dalam hantaran yang sama, Diana juga meminta Farid supaya berhenti menggunakan anak-anak mereka sebagai orang tengah.
"Saya tak pernah mengucapkan terima kasih sebab saya menolak cincin-cincin itu melalui peguam saya. Tetapi dia menggunakan anak saya untuk serahkan kepada saya.
"Jadi, sekarang apabila sudah terbuka mengenainya, tolong jangan berikan sebarang hadiah melalui anak-anak lagi," tulisnya.
Terdahulu, Farid ketika hadir di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, pada Selasa memaklumkan isterinya sudah menerima barangan kemas yang dihadiahkan melalui dua anak mereka iaitu Muhammad dan Aurora.
Farid hadir ke mahkamah bagi menjalani prosiding laporan Jawatankuasa Pendamai (JKP) dalam kes perceraian mereka.
Selain itu juga turut berlaku prosiding sebutan pertama bagi kes nusyuz yang difailkan oleh pihak Farid pada 6 April lalu.
Tuntutan nusyuz dibuat berikutan Farid tidak dibenarkan pulang ke rumah dan menjalankan tanggungjawabnya sebagai suami.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Keluarga Rapat Pun Tak Boleh Dipercayai” - Diana Danielle Puas Hati Abang Bas Sekolah Ditangkap

gempak
06/09/2024
13:25 MYT
Diana Danielle menyatakan rasa puas hati selepas pihak polis menahan seorang pemandu bas lelaki yang memuat naik video membuat konten ‘crush’ bersama penumpangnya yang merupakan murid sekolah pada Jumaat.
Sukan

Olimpik Paris 2024: Pembawa Bendera Itali Putih Mata Cincin Kahwin Tercicir Ke Dalam Sungai – “Mudah-Mudahan Ini Petanda Saya Akan…”

gempak
28/07/2024
10:25 MYT
Pembawa bendera kontinjen Itali, Gianmarco Tamberi, terpaksa berputih mata apabila cincin perkahwinannya tercicir ketika Upacara Perasmian Sukan Olimpik Paris 2024 di Sungai Seine semalam.
Filem

Berlakon Dalam Berpuluh-Puluh Filem, Ini 5 Watak Farid Kamil Yang Paling Ikonik!

gempak
18/07/2024
09:55 MYT
Lebih dua dekad menjejakkan kaki dalam dunia hiburan, nama pelakon Farid Kamil bukanlah sesuatu yang asing lagi dalam industi seni tanah air.
goldmovie

#Gold: Dapat Sarung Jersi Badminton Rashid Sidek, Farid Kamil Anggap Watak Dalam Filem Satu Penghormatan Besar

gempak
15/07/2024
05:55 MYT
Memainkan watak sebagai Datuk Abdul Rashid Mohd Sidek (Rashid Sidek) menerusi filem Gold, pelakon Farid Kamil berkongsi tentang pengalaman yang tidak dapat dilupakan iaitu menyarungkan jersi badminton sebenar daripada tahun 1992 bagi menjayakan karakter tersebut.
Hiburan

Farid Kamil Lalui Fasa Bahagia Selepas Rujuk, Tolak Dakwaan Jadi Pasangan Contoh - “Apa Yang Kami Buat Adalah Kembali Kepada Niat Asal Berkahwin”

gempak
06/07/2024
00:59 MYT
Pelakon, Farid Kamil meluahkan rasa syukur apabila kehidupannya kini lebih bahagia selepas kembali rujuk dan memulakan lembaran baharu bersama isteri tercinta, aktres, Diana Danielle.