Laman Utama

Kaka Azraff ‘Dimalukan’ Oleh Penyokong Zionis Sebab Support Palestin? Tapi Ada Netizen Malaysia Salahkan Kaka Sebab…

Izwan Isa
02/12/2023
01:55 MYT
Nama penyanyi dan pelakon Kaka Azraff tiba-tiba menjadi bualan selepas beberapa informasi mengenai dirinya dipaparkan di sebuah akaun Instagram dipercayai milik penyokong zionis.

BERITA TRENDING: Cuba Jadi Batu Api Malaysia-Singapura, Ini Respons Netizen Malaysia Terhadap Zionis - “Kitorang Bergaduh..."

Menerusi perkongsian tersebut, nama Kaka dilihat dipermainkan selain Warner Music Malaysia, label muzik di mana Kaka bernaung turut dihenyak dengan permintaan supaya memutuskan hubungan dengannya.
Dalam masa sama, akaun tersebut berkongsi DM yang dikirim oleh Kaka terhadap seorang pelakon Australia, Nathaniel Buzolic yang pernah viral sebelum ini kerana menyatakan sokongan 100 peratus terhadap Israel.
Bagaimanapun, akaun terbabit telah mengehadkan kebolehan untuk meninggalkan komen hanya kepada pengikut sahaja.
Meninjau platform X, rata-rata menzahirkan sokongan terhadap Kaka dan mengkritik tindakan kelompok itu di media sosial.
Namun, ada juga yang berpendapat, Kaka tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan mengenai tragedi yang melibatkan diktator Hilter dan golongan Yahudi suatu ketika dahulu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
goldmovie

#GOLD: Sering Bawa Lagu Pembakar Semangat, Kaka Azraff Nak Teruskan Legasi Ella Dalam Bidang Nyanyian

gempak
03/07/2024
06:55 MYT
Dipilih sebagai penyanyi 'original soundtrack' (OST) dalam filem Gold, Kaka Azraff berkongsi dirinya mahu meneruskan legasi ibu saudaranya, Ella, menerusi lagu Kita Pasti Boleh.
the-hardest-singing-show

THSS: Menjadi Yang Pertama Tersingkir, Kaka Azraff Gembira Dapat Cuba Banyak Benda - “Ini Bukan Pengakhiran”

gempak
03/06/2024
01:55 MYT
Konsert minggu keempat The Hardest Singing Show (THSS) telah menyaksikan Kaka Azraff telah menjadi peserta pertama yang tersingkir.
Hiburan

Sambut Aidilfitri Demi Keluarga, Kaka Azraff Akui Terkesan Pemergian Ibu & Kakak - “Kita Yang Bersedih Kenapa Mereka Perlu Terkesan?”

gempak
24/04/2024
06:00 MYT
Aidilfitri 2024 merupakan sambutan Hari Raya paling hiba buat penyanyi, Kaka Azraff apabila dirinya terpaksa menyambut lebaran tanpa dua insan tersayang iaitu ibu dan kakaknya. Berkongsi pengalaman tentang perayaan tanpa dua individu penting dalam hidup, Kaka atau nama sebenarnya Nor Atiqa Noor Azraff, 35, mengakui sangat terkesan dengan pemergia
Terkini

Tak Tahu Nak Buat Apa Pada Hujung Minggu? Jom Saksikan 2 Filem Ini!

gempak
22/03/2024
13:55 MYT
Tersedia di platform Youtube Astro Shaw, dua filem ini turut boleh distrim di peranti pintar di mana-mana dan pada bila-bila masa.
Hiburan

Tak Menggelupur Respons Isu & Kontroversi, Ini Cara Neelofa & Awal Ashaari Tangani Krisis! - "Pantas Jawab Mungkin Dipengaruhi Emosi"

gempak
17/01/2024
05:55 MYT
Selebriti popular, Neelofa dan Awal Ashaari sependapat artis tidak perlu terburu-buru untuk memberikan respons sekiranya berhadapan dengan krisis.