Laman Utama

“Kalau Anak Sendiri Dimaki Hamun Ba** & Sial…” - Khazrul Dakwa Anju Wanita Toksik?

Mya Amri
20/02/2023
06:43 MYT
Nampaknya episod pertelingkahan antara pelakon Zarina Anjoulie dan bekas tunangnya, Datuk Seri Khazrul Elzey masih belum selesai.
Terbaharu, menerusi akaun TikTok, Khazrul mendakwa Zarina atau lebih mesra dengan panggilan Anju merupakan seorang wanita toksik.
Menurut Khazrul, Anju pernah memukul kepada adiknya dengan telefon bimbit dan juga memarahi anaknya dengan panggilan yang kurang baik.
“Tak payah lah acah suci walhal diri tu penuh kekotoran. Adik sendiri pun dia pukul kepala dengan handphone.
“Mak dia sendiri halau dia keluar dari rumah tu banyak kali dah sebab biadap dan chemical women. Kalau anak sendiri di maki hamun dengan perkataan babi dan sial dari mulut sendiri manalah anak tu nak rapat dengan ibu.
“Hari-hari anak tu tidur dengan nenek sebab mak dia toxic! Banyak lagi kisahnya kalau nak cerita, kita buka sikit dulu. Nak sangat kan,” tulisnya dalam satu hantaran.
Dalam satu lagi hantaran, Khazrul juga menyatakan dia tidak kisah sekiranya pagar rumah yang dibina itu dirobohkan.
“Manusia apakah dia ni hati kotor dan keji. Suka buka aib orang dan kita tengok buka aib dia pulak macam mana kan. Acah acah suci!
“Panas nampak? Hello dear pagar tu sila robohkan je tak ada isu lain ke nak petik? Dah pokai ke tak ada duit nak sambung? 8k? Hahaha better i sedekah pada orang lain dari melayan benda bodoh dengan you ni.
“Mula kata tak nak, lepas tu nak sambung then mintak 8k. Dah miskin sangat ke tu? Tak ada duit nak bayar kereta sewa ke? Rasakan bila orang buka aib you macam mana,” tulisnya.
Terdahulu, tindakan Zarina atau lebih mesra dengan panggilan Anju memadamkan gambar-gambar bersama tunangnya itu menimbulkan pelbagai spekulasi netizen.
Lebih-lebih apabila Anju turut naik gambarnya di Instagram dengan kapsyen ringkas “Broken tapi masih bertahan,".
Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Nora Danish Anggap Luahan Anju Rindukan Nedim Sebagai Sahabat - “Mereka Kawan Lama, Dah Macam Best Buddy"

gempak
17/07/2024
03:02 MYT
Pelakon, Nora Danish menganggap hantaran Insta Story aktres Zarina Anjoulie merindui bekas suaminya, Nedim Nazri hanyalah sebagai luahan seorang kawan yang merindui sahabat lamanya.
Hiburan

Zarina Anjoulie Tak Malu Mengaku Pernah Buat Pembedahan Plastik - “Apa Yang Buat Rasa Hina, Potong Usus Tapi Dia Claim Diet”

gempak
04/06/2024
02:55 MYT
Pelakon, Zarina Anjoulie akui lebih selesa untuk tidak menyembunyikan kebenaran pernah melakukan pembedahan plastik atau kecantikan pada bahagian muka dan badannya.
Hiburan

“Nak Block Just Block, Tapi Tak Payah Sampai Keluarkan Kata-Kata Yang Tidak Baik” - Mira Filzah

gempak
13/05/2024
09:25 MYT
Pelakon, Mira Filzah tampil bersuara susulan isu gerakan Blockout 2024 yang dilakukan warganet kepada selebriti dan pempengaruh tempatan yang dipercayai telah mempromosi produk Israel.
Hiburan

Zarina Anjoulie Tawar Diri Jadi Penyampai Radio - "Aku Ni Dah Lah Janda Sendu Miskin Pulak Tu”

gempak
20/01/2024
02:55 MYT
Pelakon dan selebriti media sosial, Zarina Anjoulie menawarkan diri untuk mengisi posisi penyampai di stesen radio Suria FM
Terkini

“Jangan Dia Tinggal Spender Je Mama” - Khazrul Elzey Nasihat Zarina Anjoulie Bersabar, Sedia Lawan ‘Budak Senget’ Di Court!

gempak
12/01/2024
00:55 MYT
Lelaki yang mempunyai hubungan rapat dengan Zarina Anjoulie, Datuk Seri Khazrul Elzey menasihati pelakon itu supaya tidak terus melayan dan bergaduh dengan individu yang didakwa sebagai Fathia Latiff di media sosial