Kecantikan seseorang sering dinilai menerusi kulit yang mulus, rambut yang sihat dan solekan yang memukau. Namun, kesihatan gigi tidak harus dilupakan memandangkan ia penambah seri kepada senyuman yang menawan.

Senyuman yang menawan adalah sesuatu yang boleh anda pancarkan bila-bila masa sahaja tanpa mengira masa. Menerusi senyuman juga, anda turut membuatkan orang lain berasa lapang dada. Senyuman yang berkeyakinan mencerminkan personaliti unik anda. Dengan #SmileOutLoud, anda turut membuatkan orang lain tersenyum.



Memiliki gigi yang tidak sempurna tidak akan sesekali mencacatkan senyuman anda. Kesihatan gigi adalah yang harus diutamakan, seiring dengan keadaan anggota badan yang lain.

Kesihatan gigi juga seharusnya dimasukkan di dalam senarai rutin kecantikan harian. Dengan adanya Colgate Optic White O2 di dalam rutin harian anda, impian memiliki senyuman yang sempurna akan tercapai.

Untuk pertama kalinya, revolusi teknologi pemutih gigi terbaharu ini bukan sahaja memutihkan diri secara luaran malahan ia menyerap lembut ke dalam gigi untuk memutihkannya.



Bukan itu sahaja, kuasa oksigen aktif di dalam Colgate Optic White O2 terbaharu ini membuatkan gigi anda putih dan menawan dalam masa tiga hari sahaja.

Bertindak cukup lembut pada enamel gigi, teknologi pemutihan yang dilengkapi dengan sensasi hangat adalah rahsia utama gigi menawan dalam masa yang singkat. Barulah yakin untuk #SmileOutLoud!



Tips memberus gigi menggunakan Colgate Optic White O2 untuk hasil gigi menawan:

1. Berus gigi secara menyeluruh, sekurangnya-kurangnya dua kali sehari selama dua minit.

2. Kanak-kanak berumur 6 tahun ke bawah tidak digalakkan menggunakannya.

3. Jangan telan, kumur dan cuci mulut anda selepas memberus gigi.

4. Simpan ubat gigi di dalam kawasan bersuhu bilik.

Gigi semakin putih berseri, senyuman tampak yakin memukau. Tunggu apa lagi, jom sama-sama kita #SmileOutLoud dengan Colgate Optic White O2.