,
Sukan

Khabib Nurmagomedov Ajak Jojo Ghazali Berguru Di Dagestan

Gempak
30/09/2024
02:25 MYT
Legenda UFC dunia, Khabib Nurmagomedov tidak meragui kemampuan jaguh muay thai negara, Muhammad Johan Ghazali Zulfikar untuk mengukir nama dalam arena seni bela diri campuran (MMA).

BERITA TRENDING: "Saya Mampu Lakukan Apa Saja Termasuk Berlakon" - Jojo Ghazali

BERITA TRENDING: Tumpaskan Lawan Dalam Tempoh 3 Minit, Jojo Ghazali Bawa Pulang Bonus ASD50,000

Malah Khabib mengalu-alukan kedatangan Johan atau lebih dikenali dengan panggilan Jojo ke Dagestan, Rusia sekiranya ingin berlatih bersamanya mendalami ilmu MMA.
Khabib pada sidang media selepas acara 'Khabib Nurmagomedov LIVE in Malaysia 2024' turut mengucapkan selamat maju jaya kepada Jojo dalam karier muay thainya.
"Saya baru saja bertemu dengannya di belakang pentas. Saya tahu dia masih muda dan seorang lawan yang baik. Saya ingin mengucapkan selamat maju jaya kepadanya.
"Dia (Jojo) ada memberitahu saya pada masa hadapan ingin terbabit dalam MMA.
"Saya sentiasa mengalu-alukan kehadirannya jika dia ingin belajar bersama saya di Dagestan di pusat latihan kami," katanya yang kini sedang melatih Islam Makhachev, juara baharu lightweight.

BERITA TRENDING: Jojo Ghazali Dedah Patah Tangan 6 Minggu Sebelum Tumbangkan Josue Cruz

Dalam masa yang sama, Khabib turut tidak menolak kemungkinan membuka pusat latihan di Malaysia dan pernah memikirkan mengenai rancangan itu dengan membawa jurulatih terbaik dalam membangunkan sukan MMA di sini.
Memegang rekod sebagai juara kelas lightweight Ultimate Fighting Championship (UFC) yang tidak pernah kalah pada 2021 dengan rekod 29-0, Khabib selepas ini akan berkunjung ke Indonesia untuk rancangan temu bual ''The Path of a Champion'.

BERITA TRENDING: Jojo Ghazali Segak Berbaju Melayu Di Amerika Syarikat, Ready Masuk Gelanggang Esok!

Sumber: Harian Metro
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Sukan

"Saya Mampu Lakukan Apa Saja Termasuk Berlakon" - Jojo Ghazali

gempak
29/09/2024
09:26 MYT
Jaguh Muay Thai negara, Muhammad Johan Ghazali Zulfikar, mendedahkan dia mampu melakukan apa sahaja selain daripada bertarung dalam gelanggang mahupun bertempur dengan bintang ternama dunia.
Sukan

Jojo Ghazali Dedah Patah Tangan 6 Minggu Sebelum Tumbangkan Josue Cruz

gempak
09/09/2024
13:22 MYT
Jaguh Muay Thai negara, Muhamad Johan Ghazali Zulfikar mendedahkan dia patah tangan sebelum pertarungan dengan Josue Cruz dalam aksi ONE 168: Denver pada Sabtu.
Sukan

Tumpaskan Lawan Dalam Tempoh 3 Minit, Jojo Ghazali Bawa Pulang Bonus ASD50,000

gempak
07/09/2024
02:05 MYT
Bintang Muay Thai meningkat naik, Johan 'Jojo' Ghazali Zulfikar, menepati ramalan apabila menumbang Josue Cruz di pusingan pertama saingan One FC 168 di Denver, Kanada.
Gaya Hidup

Jojo Ghazali Segak Berbaju Melayu Di Amerika Syarikat, Ready Masuk Gelanggang Esok!

gempak
05/09/2024
10:21 MYT
Peninju Muay Thai popular tempatan, Johan Ghazali mencuri tumpuan apabila menggayakan sepersalinan baju Melayu pada sesi temubual sebelum acara ONE 168 yang dijadualkan berlangsung esok.
Berita

Khabib Bakal Menemui Peminat Di Malaysia Bulan Depan

gempak
28/08/2024
13:25 MYT
Legenda seni bela diri campuran (MMA) Khabib Nurmagomedov mengumumkan akan menemui peminat-peminatnya di Malaysia pada 29 September depan di ibu negara.
BorakSeeni