Pempengaruh media sosial, King Coco akhirnya mendedahkan status terkininya yang kembali bergelar isteri.

Selain memperkenalkan gerangan suaminya, King Coco atau nama sebenarnya Marshaira Ismail mendedahkan lelaki terbabit juga pernah berumah tangga sebelum ini.

"Suamiku sayang, dah hampir setahun lebih kita bersama. Banyak yang kita belum tempuh, tapi yang kita tempuh banyak juga pasang surutnya.

"Kita berdua pernah mengalami alam perkahwinan, yang lepas ada manis ada pahit.

"Terima kasih kerana masih sedarkan saya, i always deserved better. Ada seorang lelaki yang tahu menjaga saya, tahu akan tanggungjawab walaupun tanggungjawab terhadap Mateen dan Haqeem," tulisnya menerusi perkongsian di Instagram.

BERITA TRENDING: “Kalau Ada Boyfriend Pun, I Tak Akan Tunjuk..” - King Coco Enggan Tayang Kehidupan Peribadi

"Nak sampai mati dengan awak"

King Coco berharap perkahwinan kali ini merupakan yang terakhir selepas kegagalan rumah tangga yang dibina sebelum ini.

"I love you, insyallah ini adalah perkahwinan saya yang terakhir. Jika diizin olehnya, saya nak sampai mati dengan awak.

"To more great year with you. I promise ill be loyal and take care of you," tambahnya bersama tanda pagar #gambarkahwinnantipost #yangpentinghalal.



Untuk rekod, sekitar 2021, King Coco mengesahkan sudah bercerai dengan suaminya, Azrin Anas Abdul Shukor yang dikahwininya pada 1 Januari 2017.

Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Putra Kyle Mateen dan Putra Muhammad Haqeem.

Selain terkenal dengan gaya percakapan ala mat salih, King Coco mencetuskan kontroversi apabila dia dituduh sebagai perampas suami orang.