,
Hiburan

Kontroversi Konsert Tak Ganggu Fokus Bella Astillah Untuk ‘Perform’ Di Konsert Sumandak Stars - “Saya Fokus Pada Diri Sendiri & Vokal Saja”

Khairil Khusyairi
25/10/2024
23:55 MYT
Pelakon dan penyanyi, Bella Astillah mengambil pendirian untuk fokus pada diri sendiri daripada mengulas lanjut mengenai kontroversi membabitkan dirinya dalam penganjuran Konsert A Night With Sumandak Stars: Ceritera Hatiku.

Fokus Persiapan Konsert

Ujar Bella atau Dayang Nabellah Awang Astillah, 30, dia memaklumkan adalah lebih baik baginya untuk tidak mengulas lanjut dan fokus pada persiapan konsert.
“Saya juga tahu perkara itu dari media sosial, pihak penganjur juga tiada cakap apa-apa.

“Buat masa ini, saya hanya fokus diri saya sahaja. Saya ada kelemahan dan kekurangan, lebih baik saya fokus pada diri sendiri dan vokal saja,” ujarnya kepada Gempak.

Bella ditemui pada Jelajah Jiwa SME di Central i-City, Shah Alam, pada Jumaat.

Ikut Kelas Vokal

Mengulas mengenai persiapan menjelang malam yang menghimpunkan penyanyi asal ‘Negeri Di Bawah Bayu’ itu, Bella turut mengikuti kelas vokal bersama guru vokal, Cikgu Shafi.

“Untuk persediaan konsert, saya ada kelas vokal bersama Cikgu Shafi, itu yang terutama. Yang selebihnya seperti penari pihak label yang uruskan.

“Buat masa ini, saya perbaiki diri saya dahulu. Lagu juga belum diputuskan berapa sebab ramai penyanyi akan buat persembahan.
“Ia melibatkan artis-artis dari Sabah, semua hebat dan saya berasa sangat kecil tetapi apapun saya bersyukur. Ini peluang dan rezeki jadi saya kena buat yang terbaik,” kongsi Bella.
Terdahulu, penyanyi Stacy Anam menarik diri daripada menjayakan konsert yang turut menampilkan Azharina, Ayu Damit, Marsha, Nikki Palikat, Adira, Bella Astillah, Didie Astillah dan Wani Kayrie.

ARTIKEL BERKAITAN: Masih Dikritik Suara Sumbang, Ramai Netizen Tampil Backup Bella Astillah - “Dia Cari Rezeki Je...”

ARTIKEL BERKAITAN: “Bukan Mudah Ibu Tunggal Macam Kak Long Untuk Sentiasa Kuat…” - Didi Astillah Beri Kata-Kata Semangat Buat Bella

ARTIKEL BERKAITAN: Stacy Umum Tak Terlibat Konsert Sumandak Stars, Peminat Luah Rasa Kecewa - “Jujur Cakap Beli Tiket Untuk Tengok Stacy Je”

ARTIKEL BERKAITAN: Terkilan Syarat Tidak Diikuti, Stacy Dedah Punca Tarik Diri Daripada Konsert Sumandak Stars - “Saya Fikir Ada Kesilapan Teknikal Tetapi….”

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Bukan Mudah Ibu Tunggal Macam Kak Long Untuk Sentiasa Kuat…” - Didi Astillah Beri Kata-Kata Semangat Buat Bella

gempak
24/10/2024
02:54 MYT
Pelakon, Didi Astillah memberikan kata-kata semangat buat kakaknya, penyanyi Bella Astillah untuk terus kuat mengharungi kehidupan.
Hiburan

Pakai Topi Tertera Huruf ‘R’, Posting Aliff Aziz Curi Tumpuan Netizen

gempak
19/10/2024
03:58 MYT
Penyanyi dan pelakon Aliff Aziz meraih tumpuan apabila tampil memuat naik gambar memakai topi yang tertera huruf ‘R’
Hiburan

Stacy Umum Tak Terlibat Konsert Sumandak Stars, Peminat Luah Rasa Kecewa - “Jujur Cakap Beli Tiket Untuk Tengok Stacy Je”

gempak
19/10/2024
00:50 MYT
Penyanyi Stacy tidak akan terlibat dalam konsert A Night With Sumandak Stars Ceritera Hatiku yang akan berlangsung pada November depan.
Hiburan

Tular ‘Senarai Selebriti Wanita Terkini Untuk Dihalalkan’, Bella Astillah Terkilan –“Saya Tak Rasa Happy Pun”

gempak
16/10/2024
21:50 MYT
Pelakon dan penyanyi Bella Astillah mengakui sedih apabila namanya tersenarai dalam ‘senarai terkini untuk dihalalkan’ yang dicipta netizen seperti yang tular di media sosial baru-baru ini.
Hiburan

Video Fattah Amin Tentang Pesanan Ayah Kembali Tular - “Jangan Pernah Khianati Isteri”

gempak
16/10/2024
04:25 MYT
Tular satu video di TikTok memaparkan pelakon, Fattah Amin berkongsi pesanan yang diberikan ayahnya, Mohd Amin Musa.
Dun Dukun