Diam tak diam tinggal beberapa hari sahaja umat Islam bakal menyambut hari Raya Aidilfitri.

Sudah pasti kemeriahan itu mula dirasai apabila iklan-iklan dari pelbagai platform sudah mula ditayangkan.

Antara iklan yang pasti ditunggu, sudah pastinya iklan raya Watsons!

Dengan menggunakan tema Raya Unik Raya Ikonik, iklan Raya Watsons kali ini bukan calang-calang ya.

Banyak nama-nama terkenal yang terlibat seperti Ayda Jebat, Nabil Mahir, Cef Wan, penyanyi rock lagenda, Amy Search, Loca B dan juga kumpulan Dolla. Power ke tidak!

Mengangkat tema kekeluargaan, filem pendek Raya Unik Raya Ikonik ini mengentengahkan pelbagai ragam unik dan personaliti dalam sesebuah keluarga menyambut raya.

Nak cerita lebih pun tak syok! Korang sendiri kena tengok ni video di bawah ni.



Oh wait! Tak cukup dengan video yang super best tu, Watsons kembali lagi dengan pelbagai promosi menarik sempena lebaran tau. Tak kira sama ada di kedai fizikal mahupun secara online ya.

Untuk memudahkan korang shopping, Watsons Malaysia ada caranya. Mudah sahaja.

1.Belanja & Menang dengan Kad ATM MyDebit


Khas untuk ahli Watsons, ini ada tawaran best untuk korang. Disebabkan sekarang segala benda dilakukan secara cashless, maka bermula 30 Mac hingga 24 Mei 2021, Watsons mengalakkan korang berbelanja dengan menggunakan kad ATM MyDebit.

Paling love bila korang juga berpeluang untuk memenangi hadiah menarik termasuklah baucar tunai bernilai sehingga 3 juta tau!

Nak menang senang je, apa yang korang perlua buat adalah berbelanja RM80 dan ke atas dalam satu resit menggunakan Kad ATM MyDebit kemudian imbas kod bar untuk sertai peraduan.

Maklumat lanjut mengenai peraduan ni korang boleh KLIK SINI


2. Promosi Grab RM10


Dengan promosi Watsons Grab RM10 ini, korang boleh dapatkan kembali RM10 selepas membuat pembayaran untuk jumlah pembelian sebanyak RM100 dengan menggunakan Grab e-wallet. KLIK SINI untuk maklumat lanjut.

3. Boucar Produk Kesihatan dan Kecantikan


Tak lengkap rasanya sekiranya tiada tawaran menarik untuk produk kecantikan dan kesihatan kan? Nah tu dia! Banyak betul Watsons nak bagi tau.

Korang bolehlah download pelbagai jenis boucar menarik yang bernilai hampir RM320 untuk digunakan pada produk-produk kecantikan dan kesihatan yang terpilih.

Eh jangan lupa, KLIK SINI untuk ambil baucar korang tau.


4. Jualan Ikonik Sehingga 50%


Guys! Ini dia yang kita mahukan! Ini barulah raya! Eh terlebih teruja pulak rasanya hehe. Yang penting ini bukan main-main tau, ini real.

Korang boleh dapat diakaun sehingga 50% apabila korang membuat pembelian produk terpilih di outlet Watsons dan juga secara online tau. Come on guys tunggu apa lagi tu. KLIK SINI untuk list produk okay.

Sambil-sambil tu kalau korang pening nak bagi hadiah apa dekat family atau pun rakan, ha korang boleh tengok dekat bawah ni okay.

Untuk miliki kulit yang cantik dan glow up




Untuk make up raya yang on point




Untuk manjakan diri korang




Produk penjagaan mulut




Untuk penjagaan diri




5. Jualan E-Bazaar Ikonik Sehingga 70%


Rakyat Malaysia dengan bazaar memang tak dapat dipisahkanlah orang kata. Eh ingat dekat luar je ada bazaar? Well hello Watsons pun adalah, kelas ke tidak? Siap ada tawaran sampai 75% tau.

Nak tahu apa yang menarik? KLIK SINI okay!

Untuk maklumat lanjut layari laman web rasmi WATSONS dan juga FACEBOOK WATSONS MALAYSIA