,
Berita

Mahu Lebih Dekat Dengan Pelanggan, Astro Bawa Pengalaman Baharu Menerusi Jelajah Hello

Asyikin Mayudin
20/06/2024
07:16 MYT
Astro terus membawakan pengalaman baharu untuk lebih dekat kepada pelanggan menerusi Jelajah Hello di seluruh di bandar di Malaysia.

Jelajah Hello

Ketua Pegawai Jualan dan Pemasaran Astro, Tai Kam Leong berkata pelanggan berpeluang bertemu secara langsung dengan watak televisyen kegemaran, berinteraksi dengan selebriti dan mengalami sendiri tawaran kandungan yang luas serta produk terkini Astro termasuk Ultra Box, Astro Fibre dan Astro Go.

"Pada hujung minggu ini, dari 21 hingga 23 Jun, kami akan ke Putrajaya dan acara Hello Putrajaya akan sangat menarik. Terdapat banyak persembahan dan aktiviti untuk seisi keluarga.

“Tetapi saya rasa sorotan sebenar adalah pada 22 Jun apabila kami mengalu-alukan sesi 'meet and greet' dengan Merqeen dan Erysha Emyra.
"Selain itu, akan ada persembahan daripada peserta pertandingan The Hardest Singing seperti Ayda Jebat dan banyak lagi yang akan turut hadir pada masa yang sama.
“Saya juga percaya Aepul Roza dan Aisha Retno akan turut serta. Saya harap ramai yang akan datang, jadi sila datang ke Putrajaya hujung minggu ini, nikmati Astro yang baharu, dan ucap Hello kepada kami semua," katanya.

17 Kenderaan Baharu

Beliau berkata demikian selepas acara pelancaran Hello Astro Fleet terdiri daripada 17 kenderaan baharu yang akan menjelajah ke pelbagai negeri di seluruh Malaysia.
Kenderaan-kenderaan ini akan menawarkan cara mudah untuk pelanggan mengetahui mengenai perkhidmatan Astro dan melakukan urusan seperti menaik taraf ke Ultra Box, pertanyaan teknikal dan pendaftaran Astro.
"Kami komited untuk terus meningkatkan pengalaman pelanggan kami, dan pelancaran Armada Hello Astro serta acara Hello kami adalah langkah ke hadapan dalam menyediakan lebih banyak nilai kepada pelanggan dengan perkhidmatan yang mudah dan peribadi," kata Kam Leong lagi.

ARTIKEL BERKAITAN: “My Middle Name Is Your Karma & Pesanan Awak Sudah Dihantar” - Sarah Yasmine Puas Hati Ruhainies Terima Balasan?

ARTIKEL BERKAITAN: Terima DM Dihina Seperti Haiwan, Ibu Aliff Aziz Tak Melenting - "Teruskanlah Jika Ini Membuat Anda Bahagia"

ARTIKEL BERKAITAN: Aliff Aziz Rujuk Watak Don Massimo Dalam 365 Days Untuk Drama Bersama Ruhainies

ARTIKEL BERKAITAN: Berlatar Belakang Kisah Cinta Terlarang, Drama Baharu Aliff Aziz & Ruhainies Ditayangkan Jumaat Ini

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Teroka Simply South, Nikmati Penjimatan Di VIU & 2 Saluran Terbaru Di Astro

gempak
23/10/2024
11:03 MYT
JUALAN JIMAT BESAR kami membawakan Saluran Blippi & Friends dan Oppa Mania bermula 1 November 2024
Hiburan

Pelakon Project; Exit, Liza Hanim, Wany Hasrita, Sufian Suhaimi, Finalis Kilauan Emas Memeriahkan Project Festival!

gempak
21/10/2024
05:45 MYT
Bintang drama terbaharu Projek; Exit dan barisan penyanyi hebat tanah air antaranya Liza Hanim, Wany Hasrita dan Sufian Suhaimi antara barisan selebriti yang akan hadir memeriahkan Project Festival!
Berita

Kotak TV Haram Mungkin Murah Namun Membahayakan Keluarga

gempak
09/10/2024
10:00 MYT
Jadi ada pihak yang cuba menggunakan kotak TV haram bagi menonton rancangan kegemaran secara percuma tanpa disedari anda telah menjemput bahaya ke rumah.
Berita

Astro Naik Taraf Barisan Saluran Sukan

gempak
09/10/2024
09:23 MYT
Selaku ‘Home of Sports’, Astro hari ini telah mengumumkan bahawa saluran sukan Astro akan mengadakan naik taraf dengan memperbaharui nama dan juga nombor saluran, memberikan fokus lebih spesifik kepada sukan tertentu bermula pada 17 Oktober 2024.
kilauan-emas

Kilauan Emas 2024: Maria Tak Tertekan Menang Emas Berkilau Of The Week 3 Minggu Berturut-Turut, Akan Terus Usaha Bagi Yang Terbaik

gempak
06/10/2024
02:06 MYT
Tiga minggu berturut-turut memenangi anugerah Emas Berkilau of The Week, peserta Kilauan Emas 2024, Maria menyatakan dirinya tidak tertekan dengan pengiktirafan yang diterima.
BorakSeeni