Laman Utama

"Makin Kaya Makin Singkat" - Wawa Zainal Tak Perasan Menari Ternampak Telinga Sikit, Tak Terfikir Nak Berturban

Amri Hassan
27/10/2022
09:54 MYT
Pelakon dan usahawan popular Wawa Zainal menafikan berubah daripada segi berpakaian susulan tular videonya menari hingga ternampak bahagian telinganya untuk kempen produk terbaharunya minggu lalu.
BACA: Netizen Tak Suka Wawa Zainal Pakai Tudung Nampak Leher - "Cantik... Tapi Lagi Cantik Kalau Pakai Dengan Sempurna"
Jelas Wawa, dia masih cuba untuk memperbaiki diri ke arah yang lebih baik dan isu yang tular itu berlaku secara tidak sengaja.
"Insya-Allah kita perbaiki dari semasa ke semasa. Ada orang kata 'makin kaya makin singkat', tak adalah kan. kita semua nak perbaiki diri," jawabnya ringkas.
Terdahulu, kecoh apabila warganet mempertikaikan penampilan Wawa yang menari bersama-sama anak perempuannya Hayla Magfiraul Adzkiyaa sempena memperomosikan produk pewarna bibir, Fruit Candy Lip Tint.
Sementara itu tambah suaminya yang juga pelakon Aeril Zafrel; "Tak perasan masa menari tu ada ternampak telinga sikit kan... dia bukan berubah. Bukannya lepas ni Wawa pakai turban pun."
Wawa dan Aeril ditemui pada majlis pelancaran pewarna bibir, Fruit Candy Lip Tint di Boathouse, Ampang, baru-baru ini.
Majlis yang bertemakan warna neon dan k-pop itu melancarkan semula rangkaian lip tint yang pernah dikeluarkan sebelum ini dengan penambahan dua perisa baharu iaitu peach dan epal.
"Sebenarnya Wawa lip tint ini pernah dikeluarkan sebanyak dua kali sebelum ini, tapi asyik sold out sahaja. Kali ini, kita keluarkan pun sudah hampir sold out juga walaupun belum dilancarkan secara rasmi lagi.
"Untuk kali ini, hanya 80,000 unit sahaja dan telah sold out sebanyak 65,000 unit," tambahnya.
Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Tak Ada Sentuhan Atau Aksi Bukan-Bukan” - Abby Abadi

gempak
25/07/2024
02:08 MYT
Penyanyi dan pelakon, Abby Abadi tampil menjelaskan dakwaan netizen mengatakan dirinya kelihatan menggeletis dengan aktor, Aeril Zafrel.
Hiburan

Pernah Terjumpa Benda Mistik, Wawa Zainal Kongsi Ada Percubaan Runtuhkan Rumah Tangga?

gempak
18/06/2024
08:55 MYT
Pelakon dan usahawan, Wawa Zainal tidak menafikan terdapat beberapa percubaan mengganggu rumah tangganya bersama suami, Aeril Zafrel.
Filem

The Experts: Dikelilingi Enam Kamera, Kena Menari Tango Depan Lebih 100 Orang, Remy Ishak Kongsi Kisah Sebenar Berlaku Behind The Scene

gempak
08/06/2024
03:34 MYT
Lakonan hero malaya menerusi filem aksi heist nombor satu pilihan ramai ketika ini iaitu The Experts, ternyata membuatkan ramai yang terpegun kelainan dibawakan oleh Remy Ishak.
Hiburan

"Rasa Macam Nak Terberanak" - Wawa Zainal Menggigil Tahan Sejuk, Ditampar, Ditendang Demi Abnormal Buas!

gempak
05/06/2024
06:46 MYT
Pelakon Wawa Zainal mendedahkan dirinya sedang hamil sembilan bulan ketika menerima tawaran berlakon filem Abnormal Buas.
Hiburan

Anak Autisme, Aeril Zafrel: "Kita Tak Berada Di Tempat Mereka, Anggaplah Itu Ladang Pahala"

gempak
01/06/2024
04:52 MYT
Aeril Zafrel menyeru orang ramai yang memiliki anak-anak autisme untuk segera mendapatkan rawatan sewajarnya.