Ramadan telah tiba! Setiap kediaman pasti mahukan sumber air yang bersih dan tulen demi menjamin kesihatan sekeluarga.

Juadah yang dimasak menggunakan air yang bersih dan tulen juga akan menjamin hidangan berbuka puasa selamat dimakan bersama.

Untuk mendapatkan air yang tulen, LG PuriCare™ punyai solusi dengan pelbagai kecekapan dan dilengkapi teknologi terkini.

Berikut merupakan 7 faktor kenapa anda perlu memilih Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD sebagai penulen air buat seisi keluarga.

1. Tanpa Tangki

Sebagai sebuah jenama global, LG sentiasa berinovasi melalui teknologi ‘tanpa tangki’ yang canggih untuk memenuhi persekitaran dan keperluan pengguna yang sentiasa berubah.

Pengenalan ciri Tanpa Tangki memenuhi permintaan pengguna yang menginginkan kemudahan, keselamatan dan kebersihan.

Ia menyalurkan air yang sudah ditapis secara terus, menyingkirkan bendasing dan mikroorganisma berbahaya yang mungkin tersekat di dalam tangki walaupun dipanaskan berulang kali.

2. Sistem Penapisan 3 Tahap

Mempunyai tiga tahap penapisan untuk menghapuskan mikroorganisma dan 7 jenis logam berat termasuk merkuri, plumbum, arsenik, kadmium, besi, tembaga dan aluminium yang terdapat di dalam air.

Reka bentuk yang inovatif ini menyalurkan air minuman yang bersih dan terjamin selamat tidak kira dalam apa jua suhu.

3. Muncung 4 Arah (Atas, Bawah, Kiri, Kanan)

Muncung Auto Bergerak Atas & Bawah akan mengesan cawan yang diletakkan di atas dulang dan menyesuaikan ketinggian secara automatik untuk mengelakkan percikan air dan, Muncung Bergerak Kiri & Kanan dan Dulang pula membolehkan produk dipasang secara menegak atau mendatar dan pengguna dapat mengakses pembersih air dari arah 180 darjah.

4. Kawalan Air Panas

Jika anda menggunakan Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD, anda akan mendapat suhu air yang berbeza-beza iaitu 40°C, 75°C & 85°C hanya di hujung jari.



5. Pilihan Sukatan Air

Nikmati air yang bersih dan segar dengan kawalan kuantiti air 120ml, 500ml dan 1,000ml dengan hanya satu butang!

6. LG ThinQ™

Pengguna boleh memuat turun aplikasi LG ThinQ ™ di telefon pintar mereka untuk memantau penggunaan air dan menggunakan mod Diagnosis untuk mengesan sebarang masalah pada produk.

7. Total Service Care 1.2.3
Pengguna juga boleh terus berasa yakin kerana, Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ disokong oleh Total Service Care 1.2.3, pelan perkhidmatan yang komprehensif oleh profesional LG yang berkelayakan. Ketiga-tiga bahagian ini terdiri daripada:

Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD baru ini didatangkan dengan tiga variasi: Putih, Perak dan Merah Jambu Berkilat.



Pengguna juga boleh menikmati perkhidmatan percuma selama tiga tahun dengan pembelian secara langsung atau perkhidmatan percuma sehingga lima tahun dengan penyewaan produk.

Untuk maklumat leboh lanjut mengenai Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD dan produk penerima anugerah dari LG Electronics yang lain, sila layari www.lg.com/my atau anda boleh mengikuti perkembangan kami di https://www.facebook.com/LGEMalaysia/.

Anda sebenarnya berpeluang untuk mendapatkan hadiah televisyen FHD LG 43" secara percuma sekiranya anda membeli Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD.

Selain itu, sewa Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD dengan kad kredit dan dapatkan kredit e-Wallet Touch 'N Go sebanyak RM200.