,
Viral

Mat Salleh Buat Video Graduasi Guna Lagu UiTM Di Hatiku, Netizen Terhibur Lagu Rasmi UiTM Mendonia

Umirah Halim
30/06/2024
03:56 MYT
Sepotong video yang dimuatnaik oleh ‘mat salleh’ memaparkan dirinya ketika di majlis graduasi berjaya menarik perhatian netizen di media sosial.

Mat salleh guna lagu UiTM

Apa yang menjadi sorotan apabila 'mat salleh' tersebut menggunakan lagu rasmi Universiti Teknologi Mara (UiTM), UiTM Di Hatiku, sebagai lagu latar belakang video tersebut.
Video tersebut telah dimuatnaik semula oleh seorang individu di platform X.
“Sumpah lawak tengok lagu uitm mendonia jadi trend tiktok white people buat video berkaitan graduation ahajsjskjs usaha taqwa moliaaa went international!!!,” tulisnya menerusi sebuah hantaran.

BERITA TRENDING: Selain Skrol Ke Sejuta, Ini ‘Habuan’ Lain Yang Diterima Oleh Graduan Bertuah UiTM Ini…

BERITA TRENDING: Kolaborasi Dengan Fiziwoo, Fashion Show Di Tempat Rare... Ini Yang Menarik Tentang AEON AFP 2023 Di UiTM Shah Alam

Sementara itu, rata-rata warganet turut terhibur dengan hantaran tersebut.

“Dahsyat UiTM ada cawangan kat oversea.

“Weh hahahahaha nak kena bangga ke macam mana ni.
“Ingatkan fyp aku je yang tiba-tiba keluar video yang pakai sound uitm, pastu tadi berdekah bila nampak komen yang cakap "ramainya bumiputera di seluruh dunia",” komen beberapa netizen.

BERITA TRENDING: Dikecam Sebab Guna Lamborghini Tapi Belajar Di UiTM, Influencer Ini Beri Kenyataan - “Saya Bukan Flexing…”

BERITA TRENDING: Siti Jamumall Nikah Di Thailand, Netizen Persoal Apa Kaitan Rugi Duit Dari Perkahwinan 'Tak Jadi'?

Setakat artikel ini ditulis hantaran itu telah mendapat sebanyak 100 ribu tontonan di platform X.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

30 Tahun Bersama, A.C.A.B Bakal Perform 37 Lagu Pada Konsert Bring Back The Bootboys! - "Selepas Ini Kami Dengan Haluan Masing-Masing"

gempak
22/10/2024
14:55 MYT
Kumpulan muzik underground tempatan, A.C.A.B akan tampil dengan persembahan pentas terakhir mereka Bring Back The Bootboys pada Disember ini serentak dengan ulangtahun ke-30.
Viral

Baru Sehari Kerja Butik, Alice Chang Resign Sendiri Sebab Gaji Tak Setimpal - "Populariti Saya Semakin Meningkat"

gempak
22/10/2024
11:55 MYT
Wanita yang sering mencetuskan kontroversi, Alice Chang, sekali lagi menjadi tumpuan di media sosial setelah menerima pekerjaan baru di sebuah kedai pakaian tradisional India.
Hiburan

Netizen Kurang Senang Adira Pilih Berguru Dengan Andika - “Please Tukar Coach, Alahai Kenapalah Dengan Mamat Whiteboard Ni Juga”

gempak
22/10/2024
07:55 MYT
Penyanyi, Adira Suhaimi menjadi perhatian selepas berkongsi video pendek merakamkan dirinya sedang menimba ilmu dengan pempengaruh kontroversi, Andika Putera.
Hiburan

Nama Dipetik Sertai GV11, Mila Jirin; "Jangan Risau, Saya ..."

gempak
21/10/2024
06:55 MYT
Penyanyi, Mila Jirin menjawab spekulasi yang menyatakan dirinya tersenarai dalam peserta Gegar Vaganza pada tahun ini.
Hiburan

Hanya Jadi Diri Sendiri, Qistina Raisah Tak Kisah Netizen Kritik Penampilan Seksi - “Baju Saya Pilih, Mak Akan Tapis Dahulu..”

gempak
21/10/2024
01:33 MYT
Pelakon, Qistina Raisah enggan mengambil pusing terhadap pendapat orang mengenai penampilan dirinya yang dikatakan seksi dan terlalu mencuba untuk menjadi ‘dewasa’.
BorakSeeni