Dunia yang serba serbi digital telah membantu kita menjalani kehidupan seharian dengan lebih mudah. Semua benda yang kita nak, kita boleh pesan dengan hanya di hujung jari. Jimat masa dan tenaga.

Ada ketikanya kita sibuk dengan urusan seharian sampai tak ada masa untuk memasak di rumah. Sekarang no problem. Kita boleh gunakan aplikasi di smartphone untuk pesan makanan secara online.

Antara aplikasi paling popular digunakan oleh rakyat Malaysia, semestinya GrabFood!

Jadi sempena bulan puasa ni bagi anda yang tidak sempat untuk memasak atau menyinggah ke bazaar Ramadan untuk juadah berbuka puasa ni jangan risau sebab Grab ada tawarkan pelbagi fitur yang sangat berguna buat pelanggan.

Jom min kongsi apa yang Grab tawarkan untuk Ramadan dan Raya ini!

Group Order Mudahkan Proses Untuk Berbuka Puasa Bersama Kawan-Kawan


Bagi anda yang tidak sempat untuk memasak juadah berbuka puasa, anda masih boleh beli juadah berbuka puasa di aplikasi Grab.

Dengan kehadiran Group Order, proses untuk memesan makanan lebih mudah kerana anda kini boleh membahagikan bil dengan mudah dan dapat mengubahsuai setiap pesanan rakan atau famili mengikut kesukaan anda!

Nikmati Penjimatan GrabUnlimited Dengan Hanya RM3.99/bulan!


Selain itu, anda juga boleh nikmati penjimatan dengan melanggan pelan 12 bulan GrabUnlimited dengan hanya RM3.99/bulan.

Dengan GrabUnlimited, anda boleh nikmati pelbagai tawaran makanan eksklusif termasuk penghantaran makanan secara percuma tanpa had.


Peluang Untuk Memenangi Pakej ke Umrah!

Setiap kali Ramadan tiba, Grab akan mengadakan Cabaran Ramadan buat penggunanya. Kali ini untuk Cabaran Ramadan Grab 2024, Grab menawarkan hadiah menarik iaitu 5 pasang pakej Umrah.

Caranya, pengguna perlu menggunakan kod promosi [UMRAHGRAB] melalui perkhidmatan Grab iaitu GrabFood, GrabCar dan GrabMart untuk mendaftar peraduan ini.

Setiap transaksi adalah untuk 1 penyertaan, tetapi jika anda menggunakan kod promo ini bersama-sama dengan GrabFood Group Order, anda akan mendapat 3X penyertaan.

Pengguna yang disenarai pendek perlu menjawab soalan dengan betul (respon terpantas) untuk memenangi pakej Umrah.

Jadi tunggu apa lagi jangan lupa untuk muat turun aplikasi Grab untuk nikmati akses fitur tersebut. Jom pesan makan guna GrabFood dan langgan Grab Unlimited untuk nikmati penjimatan yang luar biasa. Ini la peluang terbaik untuk korang menderma sambil membuat pesanan.

Untuk info lebih lanjut tentang GrabFood, korang boleh terus ke laman web rasmi Grab.