Dengan keajaiban Allah, keadaan personaliti media sosial cilik, Fatimah ‘The Family UK’ difahamkan semakin beransur pulih.

“Dalam sekelip mata, darah yang mengalir tanpa henti selama 8 hari tiba-tiba kering...

Menerusi hantaran yang dibuat oleh akaun rasmi keluarga itu sendiri, selepas lapan hari pendarahan yang dialami oleh Fatimah berhenti dengan ajaibnya dua jam sebelum masuk ke teater pembedahan.

“Selepas lapan hari pendarahan, doktor terpaksa buat keputusan menidurkan Fatimah dalam usaha untuk menghentikan pendarahan. Dua jam sebelum masuk teater pembedahan, dengan kuasa Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, pendarahannya berhenti dengan tiba-tiba.

“Dalam sekelip mata, darah yang mengalir tanpa henti selama 8 hari tiba-tiba kering tanpa tinggal walau setitis!

“Besar sungguh rahmat Allah. Hebat sungguh kuasa Allah. Sehingga semua doktor dan jururawat terkejut pendarahan berhenti dengan sendiri dalam sekelip mata!,” tulisnya.

Ucap Rasa Penghargaan

Pada penghujung coretan, keluarga tersebut sempat menitipkan penghargaan buat pihak di luar sana yang tidak berhenti berdoa untuk kesihatan Fatimah.

“Terima kasih pada semua yang tak putus-putus bertanya khabar, mendoakan dan juga menitipkan kata-kata semangat buat Fatimah dan kami sekeluarga.

“Fatimah mash lagi lemah dan sakit. Kami pohon jasa baik anda semua untuk terus mendoakan Fatimah. Semoga segala jasa baik anda semua dikurniakan ganjaran pahala berlipat kali ganda oleh Allah SWT. Semoga masih ada lagi keajaiban yang menanti Fatimah,” tambah keluarga itu lagi.

A post shared by The Family UK ?? (@thefamily.uk)

BERITA TRENDING:Fatimah ‘The Family UK’ Alami Pendarahan Tanpa Henti Selepas Pembedahan, Keluarga Mohon Teruskan Doakan Puteri Kesayangan

Untuk info, Fatimah meraih populariti kerana bertutur dalam dialek Kelantan meskipun membesar di United Kingdom.

Telatah Fatimah bersama adik-beradiknya iaitu Omar Mukhtar dan Ali dikongsi menerusi Instagram The Family UK yang memiliki lebih 700,000 pengikut.

Sumber: Instagram